طرح زمستانی پلیس راه استان همدان آغاز شد

همدان - ایرنا - طرح زمستانی پلیس راه همدان با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مدیریت بحران، اورژانس، راهداری، هلال احمر و شهرداری از امروز /چهارشنبه/ ۲۳ آذرماه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس پلیس راه استان همدان در این آیین گفت: رزمایش بزرگ طرح زمستانی با حضور همه دستگاه های خدمات رسان در همه معابر شهری و برون شهری، مسیرهای پرتردد سخت گذر و کوهستانی، به مدت سه ماه به صورت شبانه روز انجام می شود.

سرهنگ «علی فکری» افزود: سفید پوشان نظم و امنیت در کنار سبز پوشان جان برکف فرماندهی انتظامی استان با هماهنگی دستگاه های خدمات رسان با همدلی، تعامل و هم پوشانی برای ایجاد نظم و انضباط ترافیکی، جلوگیری از تصادفات خونین، جلوگیری از مسدود شدن معابر، جاده ها و راه ها و خدمات رسانی به امداد خواهان با اقتدار به منظور صیانت از جان و مال مردم به صورت شبانه روزی در همه معابر، جاده ها، نقاط سخت گذر و دامنه های برف گیر مستقر شدند.

وی با بیان اینکه از ماه های قبل تیم هایی نسبت به بازدید و رفع نواقص راه ها به منظور اجرای طرح زمستانی در همه حوزه ها اقدام کردند ادامه داد: در حال حاضر همه پایگاه های راهداری برای استقرار عوامل پلیس راه و راهداری، تمام خودروهای راهبردی پلیس راه و دستگاه های خدمات رسان آماده خدمت رسانی هستند.

سرهنگ فکری اظهار داشت: همچنین همه دوربین های پایشی، نظارتی و ثبت تخلف در حوزه برون شهری، بروزرسانی و آماده بکارگیری در مسیرهای برون شهری هستند.

وی گفت: پاسگاه های پلیس راه برای اجرای طرح های ویژه در تمامی مواقع به خصوص زمان های اضطراری در حالت آماده باش هستند در عین حال نیروهای مجری طرح با آمادگی و با تجهیزات لازم برای اجرای طرح آماده شدند.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: نمک و شن مورد نیاز برای نمک پاشی، پاکسازی و بازگشایی معابر، دستگاه های برف روب و اماکن برای اسکان اضطراری با مدیریت اتاق بحران توسط نهادهای مربوطه آماده شده است.

وی یادآور شد: تمام شرکت کنندگان طرح زمستانی با البسه و امکانات زیستی برای اجرای این ماموریت و انتقال اطلاعات در کوتاهترین زمان و پوشش ۲۴ ساعته اعلام آمادگی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha