۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84969704
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندارگناوه: حماسه ۹ دی سرآغاز فصل جدیدی در تاریخ انقلاب است

گناوه - ایرنا - فرماندار گناوه گفت: حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸ سرآغاز فصل جدیدی در تاریخ انقلاب رقم زد و مهم‌ترین پیام آن اقتدار و صلابت و عظمت ملت و نظام بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدتقی صفری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته بصیرت افزود: حماسه تاریخ ساز نهم دی خنثی کننده فتنه پیچیده سال ۸۸ بود و همواره به عنوان رویدادی مهم و سرنوشت ساز در اذهان تاریخ باقی خواهد ماند.

وی مدیریت و درایت هوشمندانه همراه با روشنگری رهبر معظم انقلاب در مهار فتنه را بسیار با اهمیت دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب همواره در شناخت حق و باطل و بصیرت ملت ایران نقش مهم و راهبردی داشته است.

فرماندار گناوه گفت: حماسه ۹ دی در واقع حاکی از حضور گسترده مردم با ایمان، آگاه و با بصیرتی است که عاشق و وفادار به ولی فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

صفری بیان کرد: ملت ایران در حماسه ۹ دی بار دیگر بر ولایتمداری و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی مهر تایید و مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و فتنه گران زدند.

فرماندار گناوه اظهارداشت: هفته بصیرت مرتبط به یک نهاد و اداره نیست بلکه به همه آحاد جامعه تعلق دارد و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.

وی از آموزش و پرورش و دانشگاه‌های شهرستان گناوه خواست با دعوت از کارشناسان زبده و مجرب در هفته بصیرت جلسه پرسش و پاسخ برگزار کنند.

فرماندارگناوه: حماسه ۹ دی سرآغاز فصل جدیدی در تاریخ انقلاب است

صفری ادامه داد: هیات‌های مذهبی، ادارات فرهنگی و اتاق اصناف برای هرچه باشکوهتر برگزار کردن هفته بصیرت در مساجد و بازار برنامه ریزی لازم به عمل آورند.

فرماندار گناوه حضور مسئولان و کارکنان ادارات را در برنامه های هفته بصیرت مهم و ضروری دانست و گفت: استفاده از شبکه های مجازی، برگزاری مسابقات، تولید محتوا، نصب بنر و اجرای برنامه های با محتوا در ادارات در هفته بصیرت مدنظر قرار گیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: حماسه ۹ دی رویدادی مهم و بزرگ است که در تاریخ انقلاب ثبت و ماندگار شده است.

ضرغام مردانی افزود: دشمنان در جریان فتنه ۸۸ برنامه ریزی کرده بودند تا با کلید واژه تقلب در انتخابات، به اصل نظام و ارزش های انقلاب با راه اندازی آشوب و اغتشاش و توهین به مقدسات و شعائر اسلامی ضربه وارد کنند اما با حضور هوشمندانه و بابصیر مردم نقشه شوم آنها خنثی شد.

وی اظهارداشت: در هفته بصیرت امسال و روز پیوند امت با ولایت، باتوجه به شرایط کشور همه ادارات باید ورود و در یک حرکت منسجم و فراگیر ، برنامه های مناسب برگزار کنند.

وی گفت: در هفته بصیرت امسال که از سوم دی آغاز و تا ۹ دی ادامه دارد، طبق دستورالعمل ابلاغی بر تبیین جایگاه ولایت به عنوان عمود خیمه انقلاب، بررسی ابعاد و ریشه‌های فتنه، دشمن شناسی، بهره گیری از شبکه های اجتماعی، فضاسازی تبلیغاتی و اطلاع رسانی، حضور پررنگ سمن ها و هیات های مذهبی و نشست های تخصصی و بصیرت افزایی تاکید شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha