۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84969720
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

همایش ملی جوانی جمعیت در زنجان آغاز به کار کرد

زنجان – ایرنا - همایش ملی جوانی جمعیت روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و کشوری در محل همایش‌های بین المللی روزبه استان آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش به مدت ۲ روز در استان زنجان برگزار خواهد شد.

برنامه‌های روز اول همایش شامل سخنرانی حسن بختیاری رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، حجت الاسلام و المسلمین علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، محسن افشارچی استاندار و صابر جباری رئیس اداره جوانی جمعیت وزارت بهداشت است که در خصوص جمعیت، تبیین نحوه اجرایی‌سازی قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و موضوعات دیگر انجام خواهد شد.

همچنین معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص اجرای طرح نفس در استان گزارش خواهد داد.

در اولین روز این همایش پنج مقاله با عنوان های مختلف از قبیل "تاثیر اصلاح سبک زندگی در روند ناباروری" و "اثرات بالا رفتن سن بر قابلیت باروری" به صورت حضوری و مجازی ارائه می‌شود.

در روز دوم همایش ملی جوانی جمعیت، مسوول نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص دین، خانواده و جمعیت سخنرانی می‌کند.

در ادامه همایش نیز چهار مقاله با عناوینی چون "آسیب‌های تک‌ فرزندی"، "فرزندآوری و جمعیت" و "کاربرد امیکس در درمان بیماران با سابقه مکرر سقط" ارائه خواهد شد.

بر طبق امتیازات کسب شده، ۵۴ چکیده مقاله به مرحله نهایی همایش ملی جوانی جمعیت در زنجان راه یافته است.

طبق اعلام عضو کمیته علمی همایش ملی جوانی جمعیت در مجموع ۹۱ مقاله به دبیرخانه همایش ملی جوانی جمعیت در استان ارسال شده که حداقل ۲ داور ارزیابی هر مقاله را برعهده داشتند.

مراسم اختتامیه این همایش صبح پنجشنبه ۲۴ آذرماه برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha