اسکالونی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از صعود این تیم به فینال که لئونل مسی در آن نقش‌برجسته‌ای داشت، ‌گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، تیم‌های آرژانتین و کرواسی شب گذشته در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مصاف هم رفتند تا تکلیف فینالیست را مشخص کنند که در این بازی، آلبی‌سلسته بازی را با نتیجه ۳ بر صفر به سود خود خاتمه داد و راهی فینال شد.

لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از بازی درخشان تیمش مقابل کرواسی، بار دیگر در مورد لیونل مسی صحبت کرد؛ بازیکنی که در یک بازی عالی با یک گل و دو پاس گل، به‌عنوان بهترین بازیکن شناخته شد.

اسکالونی خاطرنشان کرد: مسی بزرگ‌ترین و بهترین بازیکن تاریخ است؛ شاید به نظر برسد که چون ما آرژانتینی هستیم، این را می‌گوییم و خودخواه هستیم؛ اما من فکر می‌کنم شکی در این نیست که مسی بهترین تاریخ است.

اسکالونی: مسی بهترین بازیکن تاریخ است

وی با تأکید بر اینکه مدت زیادی است که من این را می‌گویم، خاطرنشان کرد: افتخار این را داریم که او را تمرین دهیم. این هیجان‌انگیز است؛ زیرا هر بار که او را می‌بینید چیزی برای شما ایجاد می‌کند؛ چیزی نه فقط برای هم‌تیمی‌هایش بلکه برای همه مردم دنیا و نه فقط آرژانتینی‌ها.

اسکالونی با اشاره به اینکه تیم آرژانتین شایسته پیروزی بود، یادآور شد: ما بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ اما به نظرم نتیجه بیانگر برتری کامل ما نیست؛ زیرا کرواسی هم بسیار خوب ظاهر شد. آنها خط میانی بسیار خوبی داشتند و به‌راحتی توپ را به گردش در می‌آوردند. همه ما از این پیروزی خوشحال هستیم. مطمئناً هواداران ما هم خوشحال هستند و جشن می‌گیرند و ما هم در کنار آنها هستیم؛ اما نباید هدف بزرگ خود را فراموش کنیم. اکنون باید نهایت تمرکز خود را روی بازی فینال گذاشت.

این سرمربی ادامه داد: آرژانتین اکنون در فینال است و می‌خواهد دست به تاریخ‌سازی بزند. ما قهرمانی می‌خواهیم و فرقی نمی‌کند برابر مراکش به میدان برویم یا فرانسه. در فینال به تیم حریف احترام می‌گذاریم و کار سختی پیشرو خواهیم داشت.

اسکالونی با تأکید بر اینکه بازیکنان بسیار آماده‌ای در اختیار دارم و همگی آماده هستند که به تیم کمک کنند، اظهار داشت: داشتن یک نیمکت قوی بسیار مهم است. همه بازیکنان از انگیزه لازم برای فینال برخوردار هستند. نباید فراموش کرد که آلوارز هم بسیار خوب ظاهر شد و نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha