دعوت مسوولان خراسان جنوبی برای حضور در دیدار مردمی رئیس جمهور

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پیام‌هایی از مردم برای شرکت در مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و استاندار که روز چهارشنبه منتشر شد، آمده است: خداوند متعال را شاکریم که مردم شهیدپرور، مؤمن، انقلابی و همیشه در صحنه خراسان جنوبی، یک بار دیگر میزبان رئیس‌جمهور مردمی، شاگرد انقلابی و برجسته مکتب امام خمینی(ره ) و یار و یاور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خواهد بود و حضرت آیت الله رئیسی و هیئت دولت برای دومین بار، میهمان ویژه استان خواهند بود.

در ادامه پیام مشترک حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی و جواد قناعت آمده است: از این رو که خراسان جنوبی میزبان اولین سفر از دور دوم سفرهای هیأت دولت و با رویکرد اجتماعی است، بسیار حائز اهمیت است لذا از آحاد مردم شهیدپرور و ولایتمدار خراسان جنوبی و اقشار مختلف، حوزویان، دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان، بانوان، بسیجیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، عشایر، روستاییان و همه و همه به‌ویژه خانواده‌ معظم شهدا و جانبازان دعوت می‌‎شود، با حضور یکپارچه و پرشور در مراسم دیدار مردمی با رئیس جمهور، بار دیگر وحدت و انسجام، عشق و ایمان و پایبندی خود به اصول و آرمان‌‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر صحیفه پرافتخار این خطه از میهن اسلامی بیفزایند.

این پیام می‌افزاید: بدون تردید اولین اجتماع و دیدار مردمی با رئیس جمهور، فرصت مغتنم و بی‎نظیری است تا مردم شریف و فهیم استان، ضمن زنده کردن یاد و خاطره حماسه انتخابات پرشور ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰، عشق و علاقه خود را یکبار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش بگذارند و با استقبال پرشور از خادم و امین خود جلوه‌هایی بی‌بدیل از وحدت و پیوند عمیق دولت و ملت را رقم زنند.

در این پیام آمده است: امیدواریم به مدد عنایات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دومین سفر هیأت دولت به استان نیز نتایجی سرشار از رحمت و توسعه برای مردمانی داشته باشد که از همان بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره در میدان‌های مختلف شایستگی خویش را به نحو احسن به اثبات رسانده‌اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در پیامی بیان کرد: به لطف ایزد منان، فرصتی ارزنده و مغتنم مهیا شد تا مردم غیور و انقلابی خراسان جنوبی برای دومین بار میزبان رئیس جمهور و هیأت دولت مردمی باشند و باری دیگر با استقبالی گرم و با شکوه از دولتمردان پرتلاش و مسئولین خدوم، علاقه‌مندی و پایبندی خود را به آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، شهدای والامقام و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظلّه العالی) به اثبات برسانند.

در ادامه این پیام آمده است: در شرایطی که دشمنان قسم خورد انقلاب و نظام اسلامی با زرو زور و تزویر و امپریالیسم رسانه‌ای و بنگاه‌های شایعه‌سازی و دروغ پراکنی به زعم باطل خود، عزم راسخ ملت ایران در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته‌اند، مردم آگاه و بصیر خراسان جنوبی مانند همیشه با حضور پرصلابت و دشمن‌شکن خود، بار دیگر حمایت جانانه خویش از انقلاب و نظام مقدس اسلامی ایران را با استقبال گرم و پر شور از رئیس جمهور انقلابی و پرتلاش و مردمی، حضرت آیت الله رئیسی، نشان خواهند داد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در همین راستا از مردم فهیم، متدین و انقلابی خراسان جنوبی دعوت می‌کند با حضور پرشور و وحدت‌آفرین خود در اجتماع بزرگ دیدار مردمی با رئیس جمهوری برگ زرین دیگری بر دفتر سراسر افتخار استان ولایتمدار خراسان جنوبی بیفزایند.

رئیس جمهور در آغاز دور دوم سفرهای استانی به همراه شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ آذر ماه) به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند و این سفر ۲ روزه است که تا پایان روز جمعه ۲۵ آذر ماه ادامه خواهد داشت.

دیدار مردمی آیت الله رئیسی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی بیرجند از برنامه‌های این سفر است.

رئیس جمهور نوزدهم شهریور سال گذشته در سومین سفر استانی دولت سیزدهم به خراسان جنوبی سفر کرد و در شهرستان‌های طبس و بیرجند حضور یافت.

براساس آخرین اعلام مسوولان استان، رهاورد سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی ۱۰۶ مصوبه است که اغلب آنها در زمینه عمرانی و زیرساختی بوده و در مجموع ۱۱ هزار و ۷۲۵ میلیارد تومان اعتبار در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اختصاص یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha