چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دارویی از سوی هلال احمر خمین جذب شد

خمین – ایرنا – سرپرست جمعیت هلال احمر خمین گفت: چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار کمک دارویی و درمانی به منظور حمایت از بیماران خاص، سخت‌درمان و نیازمند این شهرستان در سال جاری جذب شد.

«مهدی داودی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیماران خاص، سخت‌درمان و نیازمند می‌توانند تا سقف ۱۷۰ میلیون ریال از کمک های دارویی و درمانی هلال احمر استفاده کنند.

وی ادامه داد: ۴۷۸ مورد انواع خدمات درمانی و دارویی از ابتدای امسال تاکنون به بیماران دارای شرایط از سوی هلال احمر خمین ارائه شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خمین با اشاره به راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در این شهرستان، گفت: ۸۰۰ شهروند خمینی در سال جاری از خدمات بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر این شهرستان به صورت رایگان استفاده کردند.

داودی اضافه کرد: مرکز فیزیوتراپی هلال احمر خمین در نوبت صبح با تعرفه نصف مراکز خصوصی به متقاضیان خدمات ارائه می دهد.

وی افزود: به طور میانگین ۵۵ نفر در قالب ۴۵۰ جلسه طی یک ماه از خدمات فزیوتراپی هلال احمر این شهرستان استفاده می کنند.

سرپرست جمعیت هلال احمر خمین تصریح کرد: ۲ خانه هلال در بخش کمره و هشت خانه هلال در بخش مرکزی این شهرستان فعال است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری خانه هلال در ۲۷ روستای بخش کمره راه اندازی شود.

داودی با اشاره به عضویت بیش از یک‌هزار داوطلب در هلال احمر خمین گفت: نخستین مجمع خیران هلال در خمین با رویکرد هدفمندسازی اقدامات خیران در حوزه ایجاد اشتغال و حمایت از بیماران خاص که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، راه اندازی شده است.

وی توضیح داد: این مجمع شامل ۶ عضو است و بیش از ۲۰۰ خیر نیک اندیش هلال احمر خمین را در حمایت از افراد نیازمند شهرستان یاری می‌کنند.

خمین در جنوب استان مرکزی است و این شهرستان دارای ۱۰۵ هزار نفر جمعیت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha