محدودیت‌های ترافیکی آیین استقبال از شهدای گمنام در یزد اعلام شد

یزد- ایرنا- رییس پلیس راهور استان یزد محدودیت‌های ترافیکی آیین استقبال از پیکر مطهر ۱۵ شهید گمنام در روز پنجشنبه در شهر یزد را اعلام کرد.

سرهنگ مهدی زارع روز چهارشنبه به ایرنا گفت: آیین استقبال از پیکرهای این شهدا از ساعت ۱۴ تا ۱۷ عصر فردا پنجشنبه از فرودگاه یزد تا میدان شهدای این شهر انجام و محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ تا ۱۷ اعمال می شود.

به گفته وی این محدودیت‌ها در کلیه مسیرهای منتهی به میدان شهدا از مسیر میدان شهید بهشتی، تقاطع مهدی، خیابان قیام از میدان بعثت و خیابان سلمان از تقاطع میدان بسیج اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرها را دارند و یا قصد رفتن به گلزار شهدای خلدبرین دارند از مسیرهای جایگزین شامل خیابان های مدرس و دهه فجر و بلوارهای بسیج و نواب صفوی استفاده کنند.

محدودیت‌های ترافیکی آیین استقبال از شهدای گمنام در یزد اعلام شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد پیشتر به ایرنا گفته بود: همزمان با ایام فاطمیه (س) بار دیگر عطر ۱۵ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان می‌پیچد.

سرهنگ منصور زارع افزود: آیین استقبال پیکر مطهر این شهدای والامقام با حضور گسترده مردم ولایتمدار با برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی روز پنجشنبه ۲۴ آذرماه جاری از فرودگاه شهید صدوقی (ره) تا میدان امیرچخماق برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه و همزمان با سراسر کشور آیین تشییع و تدفین پیکرهای ۱۵ شهید گمنام در ۱۴ نقطه یادمانی در مرکز استان و تعدادی از شهرستان‌های تابعه صورت می‌گیرد؛ از این تعداد شهدا، ۶ شهید والامقام در پنج نقطه یادمانی از شهرستان یزد، ۳ تن در شهرستان تفت، ۲ پیکر در شهرستان اردکان، ۲ تن در شهرستان مهریز و ۲ تن دیگر در شهرستان‌های بافق و ابرکوه به خاک سپرده خواهند شد.

به گفته زارع، اجتماع بزرگی برای استقبال از پیکرهای پاک ۱۵ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در استان یزد با حضور پرشور آحاد مردم ولایی و انقلابی در روز ۲۴ آذرماه جاری همراه با برنامه‌های مختلف در میدان امیرچقماق برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: تمامی تمهیدات لازم و مناسب برای هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم در یزد و مناطق مختلف استان اندیشیده شده و از ظرفیت‌های گروه‌های مردمی مشتاق در زمینه همکاری برای برگزاری مراسم استفاده می‌شود و در طول مدت خاکسپاری مراسم‌های متنوعی صورت می‌گیرد.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha