۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۳
کد خبر: 84970115
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فرودگاه پیام میزبان دور دوازدهم نمایشگاه صنایع هوایی ایران شد

کیش - ایرنا - مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام گفت: این فرودگاه سال آینده میزبان دوازدهمین دوره نمایشگاه صنعت هوایی و هوانوردی کشور سال آینده با فعالان صنعت هوایی ایران و برخی کشورهای همسایه است.

به گزارش ایرنا، اکبر قنبرپور روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه صنعت هوایی و هوانوردی کشور در کیش اظهار کرد: با توجه به اینکه جزیره کیش در سال های زوج میلادی میزبانی این نمایشگاه را بر عهده دارد و فرودگاه پیام نیز در سال های فرد میلادی میزبان فعالان این صنعت خواهد بود.

وی اضافه کرد: نمایشگاه صنعت هوایی و هوانوردی ایران در فرودگاه پیام متشکل از بخش نمایشگاهی توانمندی های داخلی، نمایش های هوایی و ایر شو و رقابت های علمی و مسابقات دانشجویی خواهد بود که همانند نمایشگاه کیش هر ۲ سال یکبار برگزار می شود.

قنبرزاده افزود: بازیگران صنعت هوایی و فضایی، سیاست گذاران، فعالان تعمیر گاه، فرودگاه ها، پارک های علم و فناوری، شرکت های دانش بنیان و اسارت آپ ها، مخترعان و مجموعه خطوط هوایی از جمله حاضران در دوره دوازدهم نمایشگاه هوایی و هوانوردی کشور خواهند بود.

وی نمایش جمعی و جنگ پهبادها در کنار ایرشوها را از جمله رویدادهای متفاوت این دور دوازدهم با نمایشگاه کیش اعلام کرد و افزود: در راستای توسعه دیپلماسی همسایگی از کشورهای همجوار ایران، وهمچنین روسیه و چین برای حضور در این نمایشگاه دعوت شود.

۹۰ شرکت ایرانی و خارجی با هدف ارایه آخرین دستاوردهای زمینه صنعت هوای در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران در جزیره کیش حضور دارند.

در این نمایشگاه ۸۰ شرکت داخلی و ۱۰ شرکت خارجی از کشور های روسیه، چین و اتیوپی آخرین دستاوردهای خود در زمینه صنعت هوایی را ۲۲ تا ۲۵ آذر به نمایش می گذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha