۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84970138
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرسه هشت کلاسه خیرساز در کرج بهره برداری شد

۲۳ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲
کد خبر: 84970138
مدرسه هشت کلاسه خیرساز در کرج بهره برداری شد

کرج - ایرنا - مدرسه خیر ساز هشت کلاسه روز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و محلی در یکی از محله های محروم کمالشهر کرج گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این مدرسه در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ مترمربع و زیربنای ۴۰۰ مترمربع در ۲ طبقه ساخته شده است.

این مجموعه آموزشی با همت خیر گرانمایه دکتر میرآقا و با صرف حدود ۱۵ میلیارد ریال طی مدت سه ماه احداث و به آموزش و پرورش تحویل داده شد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین گشایش این مدرسه گفت: نگاه معنوی و همت خیرین مدرسه ساز برای ساخت کلاس های درس در این استان ستودنی است.

" علی حجرگشت " افزود: نیت خیر و همت بالای خیرین در این سالها موجب شده تا دانش آموزان در فضای بهتری درس بخوانند.

وی یادآورشد: همت بلند خیرین در یک سال گذشته باعث شده که مشکل آموزش و پرورش درزمینه فضای آموزشی مقداری کمتر شود.

خیرین مدرسه ساز سرباز وطن هستند

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز نیزگفت: خیرین مدرسه ساز سرباز وطن هستند زیرا با ساخت کلاس های درس از تعلیم و تربیت کشور پاسداری می کنند.

" محمد رضا اسپرورین " اظهارداشت: : نگاه خیرین نگاهی الهی است که با دسترنج خود در این مسیر حرکت می کنند تا فرزندان ایران در فضایی مناسب مشغول به تحصیل شوند.

وی یکی از مهم‌ترین نیازهای استان البرز را توسعه زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی دانست وخاطرنشان کرد: این نیاز در البرز محسوس‌تر است زیرا بیشترین مدارس ۲ نوبتی و تراکم بالای دانش‌آموزی را در کشور دارد.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز ادامه داد: البرز از نظر سرانه فضای آموزشی حتی از استان سیستان و بلوجستان پایین‌تر است.

اسپروین تصریح کرد: خیرین مدرسه ساز تا زمانی که محرومیت های آموزشی حذف نشود پای کار هستند تا دانش آموزان و معلمان در فضایی مناسب و ایمن تحصیل کنند.

وی تاکید کرد: برای تامین فضاهای آموزشی نیاز به گسترش فرهنگ نیکوکاری در امر مدرسه سازی داریم .

استان البرز با داشتن ۵۲۰ هزار دانش آموز، هفت هزار کلاس درس کم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha