ارتباطات مردمی در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم است

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: ارتباطات مردمی از محورهای اصلی و در اولویت برنامه‌های دولت سیزدهم قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مرکز ارتباط مردم با دولت (سامد) که در آستانه سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی در مرکز استان راه‌اندازی شد اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ارتباطات مردمی در سفرهای استانی رئیس جمهور به چندین شکل انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: در سفر آیت الله رئیسی به خراسان جنوبی نیز تمهیدات لازم برای ارتباط گیری مردم با شخص رئیس جمهور و وزرا فراهم شده است.

استاندار خراسان جنوبی افزود: در عرصه کنونی نوع ارتباطات مردمی، سیستمی‌تر و نوین‌تر شده تا مردم کمترین مشکل را برای ارائه درخواست‌های خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مرکز سامد و سامانه ۱۱۱ یکی از راه‌های ارتباط گیری مردم با رئیس جمهور و وزراست گفت: ۲۰۰ کاربر مستقر در مرکز سامد طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ پاسخگوی مطالبات مردم هستند.

قناعت خاطرنشان کرد: با فعال شدن این مرکز، شرایط برای ارتباط گیری راحت مردم از هر نقطه استان با کاربران این مجموعه فراهم شده است.

وی گفت: مردم به‌راحتی می‌توانند از طریق شماره ۱۱۱ با این مرکز در ارتباط باشند و از طریق پیامک‌هایی که دریافت می‌کنند، از روند بررسی مطالبات خود مطلع شوند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه علاوه بر مرکز سامد، ۲۸ میز خدمت نیز در دستگاه‌های اجرایی استان برپا شده است افزود: نمایندگان تام الاختیار وزرا و رؤسای سازمان‌ها در محل برپایی این میزها حضور دارند و به صورت چهره به چهره پاسخگوی درخواست‌های مردم هستند.

وی گفت: افرادی که به هر دلیل نمی‌توانند از طریق این دو روش، مطالبه خود را مطرح کنند می‌توانند با مراجعه به فرمانداری‌ها از طریق فرمانداران، خواسته‌های خود را منتقل کنند.

قناعت به برنامه حضور رئیس جمهور در جمع مردم خراسان جنوبی اشاره و اظهار داشت: مهمترین و اصلی‌ترین بخش برنامه‌های سفر، حضور آیت الله رئیسی در جمع مردم است.

وی افزود: از هم‌استانی‌ها درخواست داریم فردا پنجشنبه ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح با حضور در محل ورزشگاه آزادی بیرجند، این برنامه مهم را همراهی کنند و امیدواریم خراسان جنوبی، میزبان خوبی برای سفر رئیس جمهور باشد که اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی دولت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha