وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛ شیخ ارباب در گروه B بخش زنان پنجم شد

تهران - ایرنا - ملی‌پوش دسته ۸۷ کیلوگرم زنان در گروه B پیکارهای قهرمانی جهان در کلمبیا با مجموع ۲۰۶ کیلوگرم در این گروه در رده پنجم قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جهان از روز ۱۵ آذر در بوگوتا پایتخت کلمبیا آغاز و تا ۲۶ این ماه ادامه دارد. این رقابت ها گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است.

تیم ایران با هفت وزنه‌بردار مرد و ۴ وزنه‌بردار زن در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است.

در ادامه این رقابت ها، زینب شیخ ارباب سومین نماینده ایران در وزنه برداری زنان است که در دسته ۸۷ کیلوگرم گرم گروه B با ورودی ۲۱۶ کیلوگرم ساعت ۲۰ چهارشنبه شب به روی تخته رفت.

وی در حرکت اول یک ضرب وزنه ۸۵ کیلوگرمی را مهار کرد اما در حرکت دوم یک ضرب نتوانست وزنه ۹۰ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. او در حرکت سوم یک ضرب با موفقیت این وزنه را بالای سر برد و در حرکت یک ضرب در رده پنجم گروه B قرار گرفت.

شیخ ارباب در حرکت اول دوضرب موفق به مهار وزنه ۱۱۵ کیلوگرمی نشد اما او توانست در حرکت دوم دوضرب وزنه ۱۱۶ کیلوگرمی را بالای سر ببرد. وی وزنه ۱۲۱ کیلوگرمی را در حرکت سوم دوضرب نیز مهار نکرد و در نهایت با ۲۰۶ کیلوگرم در مجموع در گروه B در رده پنجم قرار گرفت.

جایگاه اصلی او در رده جهان با وزنه زدن نمایندگان وزنه برداری کشورهای دیگر در گروه A دسته ۸۷ کیلوگرم مشخص خواهد شد.

پیش از او پریسا نورعلی در دسته ۷۶ کیلوگرم زنان در گروه B پیکارهای قهرمانی جهان در کلمبیا، تنها با دو حرکت صحیح و کسب عنوان ششمی در این گروه به کار خود پایان داد.

الهه رزاقی نیز در وزن ۷۱ کیلوگرم زنان عملکرد ضعیفی داشت و با اوت در جایگاه دهم گروه c مسابقات دسته ۷۱ کیلوگرم قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha