خلبانان پایگاه  چهارم هوانیروز اصفهان ۱۳۹ عملیات امدادی در استان مرکزی و فارس انجام دادند

اصفهان-ایرنا-فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی مستقر در اصفهان گفت: خلبانان این پایگاه از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۹ پرواز امدادی در محدوده هوایی استان های مرکزی و شمال استان فارس انجام دادند.

سرهنگ ستاد خلبان بهرام نظری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از این تعداد، ۸۹ سورتی پرواز در استان مرکزی و ۵۰ سورتی پرواز در شمال استان فارس انجام و به ۱۴۵ نفر،امدادرسانی شد.

وی با اشاره به افتتاح بزرگترین پایگاه اورژانس هوایی کشور ۱۷ آذر امسال در شهر اراک گفت: احداث این مرکز مجهز اورژانس هوایی در مجاورت بیمارستان امیرالمومنین اراک ،زمینه را برای انجام پروازهای ایمن‌تر جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم فراهم کرده است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان ادامه داد: بالگردهای این پایگاه در ۲ مرکز (اراک و آباده فارس) مستقر و خلبانان و مهندسان پرواز این پایگاه ،در تمام ساعات روز ،آماده انجام عملیات پروازی با هماهنگی ودرخواست اورژانس هوایی کشور هستند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم امدادرسانی کنند.

وی در پایان،اقدامات وزارت بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در زمینه همکاری لازم را برای احداث بزرگترین پایگاه اورژانس‌هوای کشور در اراک، گام مهمی در افزایش ایمنی پروازهای امدادی ارتش در ارائه خدمت به مردم دانست.

به گزارش ایرنا پایگاه چهارم هوانیروز ارتش در اصفهان ، پوشش امداد هوایی استان مرکزی و شمال استان فارس و مرکز آموزش شهید وطنپور هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ماموریت های اورژانس هوایی استان اصفهان را بر عهده دارد.

از سال ۱۳۹۷ در استان مرکزی و از سال ۱۳۹۸ در شمال استان فارس مستقر شده و با همکاری اورژانس هوایی استانهای ذکر شده، خدمات امدادی می دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha