۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۱
کد خبر: 84971037
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عامل مزاحمت یک خانم کرمانی در فضای سایبری پس از بازداشت: برای سرگرمی بود

کرمان - ایرنا - رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (فتا) استان کرمان از دستگیری عامل ایجاد مزاحمت‌های متعدد برای یک شهروند کرمانی در یکی از شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت که این درحالی بوده که فرد پس از دستگیری مدعی شده انگیزه اش تفریح و سرگرمی بوده است.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ محمدرضا رضایی افزود: در پی مراجعه یک خانم با مرجوعه قضایی به پلیس فتا و طرح شکایت از فردی که در شبکه های اجتماعی با چندین شماره مختلف برای وی ایجاد مزاحمت کرده بود، بررسی پرونده‌ در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا کارشناسان پلیس فتا با پیجویی های تخصصی ظرف یک مدت کوتاه عامل ایجاد مزاحمت برای این خانم که مردی ۴۳ ساله بود را شناسایی و دستگیر کردند که این متهم با مشاهده مستندات و ادله دیجیتال به بزه ارتکابی اعتراف و انگیزه‌اش را، تفریح و سرگرمی عنوان کرد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: ‌پلیس فتا به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است، لذا کاربران در صورت مواجهه با موارد مشکوک با مراجعه به بخش مرکز فوریت‌های سایبری سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir، با ما در ارتباط باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha