دیدار رئیس سازمان بنیاد شهید با یک خانواده دارای پنج شهید در دشتستان

بوشهر_ ایرنا_ رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهیدان حسینی مقدم که پنج فرزندش به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند، در شهرستان دشتستان استان بوشهر دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی که روز پنج شنبه برای شرکت در مراسم گرامیداشت شهید صادق گنجی به شهرستان دشتستان در استان بوشهر سفر کرده است، به دیدار خانواده شهیدان حسینی مقدم رفت.

خانواده شهیدان حسینی مقدم پنج فرزندش به نام های سید علی، سید محمد، سید ابراهیم، سید عباس و سید عبدالرسول را تقدیم انقلاب کرده و دو فرزند دیگرش نیز به افتخار جانبازی نائل شده اند.

در این دیدار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران سلام گرم مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری را به این خانواده ابلاغ و از نزدیک پای درد دل این خانواده نشست.

رفع مشکلات این خانواده شهید و سایر خانواده ای شهدای استان بوشهر مورد تاکید رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده های شهدا در بوشهر و برازجان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، شرکت در مراسم گرامیداشت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور، حضور بین نخبگان استان، حضور در دانشگاه فرهنگیان و شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

حضور در گلزار شهدا، شرکت در مراسم گرامیداشت شهید صادق گنجی رایزن فرهنگی ایران در لاهور، حضور در جمع نخبگان، دانشگاه فرهنگیان و شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های سفر قاضی زاده هاشمی به بوشهر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha