۵۰ کیلومتر باند دوم راه در خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

بیرجند - ایرنا - ۵۰ کیلومتر باند دوم با حضور وزیر راه و شهرسازی به صورت همزمان در شهرستان بیرجند با اعتبار ۶۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها که همزمان در شهرستان بیرجند به بهره‌برداری رسید، گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۶۹۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وحید داعی افزود: در سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی اختصاص ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مختلف برای تکمیل راه‌های استان مصوب شد که از این مبلغ تاکنون ۶۷۹ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی میزان تحقق مصوبه سفر رئیس جمهور در حوزه راه‌های استان را ۳۴ درصد عنوان کرد و افزود: با تخصیص نقدی این اعتبار توانستیم مطالبات پیمانکاران و معوقات کارگران را پرداخت کنیم لذا اعتبارات سفر از اهمیت زیادی برای این حوزه برخوردار بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی با بیان اینکه با تزریق اعتبارات سفر رئیس جمهور ۵۰ کیلومتر باند دوم راه در سال گذشته افتتاح شد گفت: امروز هم ۵۰ کیلومتر راه دوبانده در استان به بهره‌برداری رسید و ۸۰ کیلومتر دیگر هم تا مرحله زیرسازی آسفالت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۵۸۰ کیلومتر باند دوم راه با پیشرفت ۳۷ درصدی در استان در دست اجراست.

همچنین ۱۲۰ کیلومتر پروژه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در خراسان جنوبی با اعتبار ۱۱۱ میلیارد تومان به صورت همزمان در شهرستان بیرجند بهره‌برداری رسید.

رئیس جمهور به همراه شماری از اعضای هیات دولت در نخستین سفر دور دوم سفرهای استانی دولت صبح پنجشنبه وارد بیرجند شد.

۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

سفر اول رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha