کاروان هنری روایت حبیب در گیلانغرب به اجرای برنامه پرداخت

قصرشیرین- ایرنا- کاروان هنری روایت حبیب در چهارمین سفر استانی خود عصر پنجشنبه ۲۴ آذرماه با ویژه برنامه سفیر روایت حبیب در سپاه ناحیه شهرستان گیلان غرب در جمع  پرشور شهروندان به اجرای برنامه پرداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، فرمانده ناحیه سپاه گیلانغرب در حاشیه برگزاری برنامه های هنری کاروان حبیب با قدردانی از تیم اجرا کننده کاروان هنری روایت حبیب گفت: این کاروان در ۱۰ استان اجرای برنامه دارد که در استان کرمانشاه در ۲ شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب به اجرای برنامه پرداخت.

سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی با بزرگداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: سردار سلیمانی از دوران نوجوانی، جوانی و تاپایان حیات مقدسشان وقف اسلام بودند و از شاخصه های وی ولایت مداری به معنای واقعی کلمه بود و ذوب در ولایت بودند.

وی اظهار داشت: اخلاص در عمل و خدمات‌ از دیگر ویژگی های خاص شهید سلیمانی بود و ایشان خود را نه تنها وقف مردم ایران بلکه وقف مردم منطقه خاورمیانه کرده بودند.

فرمانده ناحیه سپاه گیلانغرب افزود: با شهادت سردار سلیمانی امام و رهبر جامعه به معنای واقعی اندوهگین شدند و همچنان در سخنرانی هایشان از خدمت مخلصانه شهید سلیمانی صحبت می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: وظیفه همه ما است که شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهیم و ادامه دهنده‌ مسیر و آرمان‌های انقلاب، ولایت و سردار دلها باشیم.

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس نیز با بیان اینکه در پس هر اثر هنری‌ پیامی نهفته است که ابتدا آن را هنرمندان و سپس مخاطبان عام درک می‌کنند، گفت: از گروه های هنری و اجرایی کاروان روایت حبیب بسیار ممنونیم که در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم پیام هایی که در قالب سخنرانی نمی شود انتقال داد به زبان هنر به نسل جوان انتقال‌ می‌دهند.

مجتبی مهدیخانی افزود: ما باید از شهید حاج قاسم اخلاص در عمل را بیاموزیم با صرف نظر از هر خط فکری و سیاسی همان طور که حاج قاسم همه جوانان ایران را فرزند خود می دانست ما هم جوانان را به مسیر ولایت هدایت کنیم.

یکی دیگر از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و فرمانده سابق لشکر ۲۹ حضرت نبی اکرم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی با قدردانی از تیم برگزار کننده روایت حیبب گفت: در شرایط فعلی جامعه که دشمن اهداف شوم دارد باید جوانان را قهرمانان و رزمندگان و شهدا آشنا کنیم.

سردار قدرت‌الله احمدی‌پور افزود: روحیه انقلابی و شجاعت باید به نسل جدید انتقال پیدا کند. دشمنان بدانند این مردم پای انقلاب و رهبری هستند.

اجرای برنامه شعر خوانی توسط یکی از شاعران آیینی گیلانغرب، اجرای نمایش شهر آشوب، اجرای نقالی و برنامه توسط بازیگر سینما و تلویزیون مالک سراج از ویژه برنامه های کاروان حبیب در گیلانغرب بود.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha