۲۴ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84971419
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار: سمنان از حیث ارتقای اعتبارات در کشور چهارم شد

شاهرود - ایرنا - استاندار سمنان با بیان اینکه در موضوع ارتقای اعتبارات امسال، رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص دادیم گفت: ۱۲ میلیارد و ۱۹۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تبصره ۱۶ به استان سمنان اختصاص یافته است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی پنجشنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان میامی که در سرسرای شهید سیدکاظم موسوی فرمانداری این شهر برگزار شد، افزود: طی ۱.۵ سال گذشته مسوولان به ۲۷۵ روستای استان سمنان سفر کرده‌اند به طوریکه در این مدت ۱۵ سفر به هر شهرستان‌ استان انجام شد.

وی ادامه داد: ارتباط، وحدت و انسجام‌ بین مردم و مسوولان، یکی از دستاوردهای مطلوب نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی است.‌

وی اظهار داشت: مسوولان باید به گونه‌ای در کنار مردم باشند که وقتی دوران‌ مسوولیت‌ آنها به پایان می‌رسد، دچار افسوس نشوند.

هاشمی با بیان اینکه بازگرداندن اعتماد به مردم با پشت میز نشستن، بخشنامه و دستور محقق نمی‌شود، اظهار داشت: مدیران و مسوولان باید در کنار مردم حضور یابند و خالصانه برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

استاندار سمنان انجام امور و گره‌گشایی از مشکلات‌ مردم را وظیفه هر مسوول خواند و افزود: بررسی و رفع مشکلات مردم را باید با رفاقت، صمیمیت، احترام به اصل تفکیک قوا و استقلال پیش ببریم‌.

آیین قدردانی از تلاش‌های ٩ ماهه عباس طاهرانپور سرپرست سابق فرمانداری شهرستان میامی و معرفی علیرضا آشوری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد عزیزی امام جمعه میامی، مدیران و مسوولان محلی شهرستان میامی برگزار شد.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha