۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۸:۲۶
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84971509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیران مشکلات یک هزار و ۲۹۲ شهروند البرزی را بررسی کردند

کرج - ایرنا - مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز گفت: یک هزار و ۲۹۲ نفر از شهروندان این استان امسال به صورت چهره به چهره مشکلات را با مدیران دستگاه های اجرایی درمیان گذاشتند.

محمد رضا غلامی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا افزود: ۶۰۰ مورد از درخواست های مردمی در این دیدارها مورد مشاوره و راهنمایی لازم قرار گرفت.

وی بیان داشت: ۸۹ مورد درخواست ها اقدام و مابقی در دست اقدام قرار گرفته است.

غلامی گفت: در راستای تحقق شعار دولت سیزدهم مبنی بر « دولت مردمی و ایران قوی » و اجرای بندهای هفتگانه شیوه نامه برنامه دیدار عمومی و ملاقات چهره به چهره مردم با مسوولان دستگاههای اجرایی مشمول نظام نامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد ابلاغی رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به جهت تکریم مردم شریف مورد توجه قرار گرفت.

مدیران مشکلات یک هزار و ۲۹۲ شهروند البرزی را بررسی کردند

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز یاد آورشد: بر این اساس در استان البرز برنامه های دیدار چهره به چهره مردمی در روزهای سه شنبه و جمعه در محل دستگاه های ستادی استان و پایگاه های اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه با جدیت دنبال می شود.

غلامی گفت: برنامه پاسخگویی برخط از طریق سه شماره تلفن سامانه ارتباط مردم و دولت ( سامد ) در روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته طبق برنامه زمانبندی انجام می شود.

.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha