شرکت برق بوشهر با پارک علم و فناوری خلیج فارس تفاهم نامه همکاری امضا کرد

بوشهر - ایرنا – رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: شرکت توزیع نیروی برق بوشهر برای هم افزایی پژوهشی و استفاده از دستاوردهای شرکت‌های مستقر در این پارک تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

ابوالحسن رزمی نیا روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، عنوان کرد: هدف از تفاهم پارک با دستگاه‌های اجرایی شتاب بخشیدن به جریان تحقیقات و نوآوری، کاربردی کردن نتایج تحقیقات و نوآوری، تجاری سازی محصولات دانش بنیان و استفاده از ظرفیت مراکز علمی و پژوهشی، استادان، دانشجویان، نخبگان و نوآوران برای تامین نیازهای کشور است که در راستای سند چشم‌انداز تولید علم و فناوری بومی و نقشه جامع علمی کشور انجام می‌شود.

وی افزود: در این راستا تفاهم نامه‌ای یکساله برای تقویت و توسعه همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهش‌های کاربردی و خدمات آزمایشگاهی و مشاوره‌ای با شرکت توزیع برق استان امضا شد که در صورت توافق در سال‌های آینده نیز تمدید می‌شود.

رزمی نیا عنوان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر استفاده از محصولات و خدمات دانش بنیان واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری بوشهر را در پروژه ها و برنامه‌های توسعه‌ای خود در اولویت قرار می‌دهد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس افزود: همچنین این شرکت تعهد کرده است از پژوهش‌های کاربردی و کارآفرین واحدهای دانش بنیان که منجر به ایجاد اشتغال و نوآوری در این استان می‌شود حمایت مادی و معنوی کند.

شرکت برق بوشهر برای استفاده از تولیدات دانش بنیان با پارک علم و فناوری خلیج فارس تفاهم کرد

رزمی نیا گفت: در این راستا بزودی فهرستی از دستاوردها و خدمات پارک علم و فناوری به شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ارائه می‌شود و پارک علم و فناوری آمادگی دارد بستر مناسب را برای استفاده شرکت توزیع نیروی برق استان از خدمات شرکت‌های مستقر در این مجموعه فراهم کند.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات علمی و آزمایشگاهی به این شرکت و پیمانکاران معرفی شده براساس استانداردهای علمی و بین المللی، حمایت از ایده‌ها و طرح های نوآورانه مورد سفارش شرکت توزیع به واحدهای فناور، مشاوره درباره مشکلات و مسائل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از سوی استادان متخصص پارک و حمایت از ایده‌ها و طرح های کاربردی مشترک از دیگر تعهدات پارک علم و فناوری خلیج فارس در این تفاهم نامه همکاری است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس ادامه داد: قرار است هر ۲ ماه یکبار نشست‌های مشترک برنامه ریزی و هماهنگی برای دستیابی بهتر به اهداف این تفاهم نامه برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha