۲۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 84971665
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال متفاوت نهبندانی‌ها از رئیس جمهور + فیلم

بیرجند - ایرنا - رئیس جمهور که امروز به منظور دیدار مردمی به نهبندان سفر کرد با استقبال پرشور مردم این شهرستان مواجه شد و این دیدار خبرهای خوشی را هم برای مرزنشینان به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس جمهور در دومین روز سفر استانی به خراسان جنوبی صبح امروز - جمعه ۲۵ آذر ماه - با بالگرد عازم نهبندان شد و مسیر محل فرود بالگرد تا مصلای امام علی (ع) را با خودرو پیمود که در این مسیر جمعیت زیادی برای استقبال به کاروان دولت مردمی پیوستند.

خودرو حامل رئیس جمهور به جهت ازدحام جمعیت چند مرتبه در مسیر رسیدن به مصلای نهبندان متوقف شد.

جمعیت حاضر در این مسیر مشتاقانه کاروان خودرویی رئیس جمهور را تا مصلای نهبندان همراهی کردند و شعارهایی از جمله «صلی علی محمد یاور رهبر آمد» را سر دادند.

همچنین برخی از شهروندان در این مسیر به رئیس جمهور شاخه‌های گل اهدا کردند.

رئیس جمهور هم در جمع مردم نهبندان گفت: از حضور پرشور مردم سختکوش با علم و فرهنگ و با بصیرت نهبندان و همه مناطق اطراف و جمعیت بسیاری که در محوطه ایستاده و در خیابان‌های اطراف به خاطر کمبود جا هستند، صمیمانه تقدیر و تشکر دارم.

آیت الله رئیسی پیش از سفر به نهبندان از برخی روستاهای مرزی شهرستان سربیشه نیز بازدید و با جمعی از مردم گفت و گو و دیدار کرد.

وی همچنین در دهستان مرزی لانو به عنوان منطقه هدف فعالیت گروه‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی حضور یافت و به اعضای گروه‌های جهادی مستقر در این روستاها نیز خداقوت گفت.

رئیس جمهور با حضور در جمع مردم روستای لانو، درباره مسایل و مشکلات آنها گفت و گو و دستورهای لازم را برای رفع موارد مطرح شده صادر کرد.

درد دل پیرمرد لانویی با رئیس جمهور از دیگر حاشیه‌های این سفر بود زمانی که با اشتیاق به استقبال رئیس جمهور رفت و گفت: «حاج آقا سلام علیکم در چنین موقعیتی تشریف آوردید چنین گمانی نداشتیم»

رئیس جمهور از کارگاه‌های اشتغالزایی روستایی و پروژه انتقال آب دشت خوشاب نیز بازدید کرد.

پیگیری مصوبات سفر اول، محرومیت‌زدایی و جذب سرمایه‌گذاری از محورهای سفر دوم رئیس جمهور است و ۱۵ عضو هیات دولت، رئیس جمهور را در اولین مقصد دور دوم سفرهای استانی همراهی می‌کنند که به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور می‌یابند.

آیت الله رئیسی که دیروز وارد مرکز استان شد در ورزشگاه آزادی بیرجند با قشرهای مختلف مردم دیدار کرد.

سفر نخست رئیس جمهور به خراسان جنوبی نوزدهم شهریور سال گذشته انجام شد که سومین سفر استانی دولت سیزدهم با ۱۰۶ مصوبه بود.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه با کشور افغانستان مرز مشترک دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha