بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در آذربایجان غربی اجرا شد

ارومیه - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی با اشاره به شتاب قابل توجه گازرسانی گفت: از ابتدای امسال، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در استان اجرایی شد.

علیرضا شیخی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر نشان دهنده توجه ویژه به حوزه توسعه گاز به ویژه در روستاها و مناطق محروم استان است تا مردم این مناطق نیز بتوانند از گاز طبیعی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: فقط در هفته دولت امسال بهره مندی ساکنان بیش از ۱۴۰ روستا از گاز طبیعی آغاز شد که رقمی قابل توجه در سال های اخیر بوده است.

شیخی ادامه داد: در تلاش هستیم تا دهه فجر امسال هم، بیش از ۱۰۰ روستای دیگر را از گاز طبیعی بهره‌مند کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی اظهار کرد: با اجرای طرح‌های گازرسانی به روستاهای در حال انجام، تا پایان سال جاری میزان بهره مندی مشترکان از گاز طبیعی به ۸۰ درصد خواهد رسید.

شیخی گفت: این در حالی است که ضریب بهره مندی مشترکان گاز شهری در آذربایجان غربی بیش از ۹۹ درصد است و تا پایان سال هم عملیات گازرسانی به شهر نصرت آباد تکاب به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، گازرسانی از جمله مهمترین طرح های دولت سیزدهم در بیش از یک سال گذشته بوده و در این مدت دهها روستا در آذربایجان غربی از گاز طبیعی برخوردار شده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha