سهم ۲۱۰ میلیارد ریالی ورزش تویسرکان رهاورد سفر رییس جمهور به استان همدان

همدان- ایرنا- امسال در راستای سفر رییس جمهور و اعضای هیات دولت به استان همدان ۲۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی شهرستان تویسرکان اختصاص یافت؛ این شهرستان با بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی مرکز همدان واقع شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا تویسرکان جزو شهرستان‌های موفق استان همدان در حوزه ورزش است و در سال‌های اخیر افتخارات ارزنده ای در رشته‌هایی همچون گلبال، شطرنج، ورزش‌های رزمی، ورزش‌های سه گانه و فوتبال قهرمانان پرشماری را به جامعه ورزش کشور معرفی کرده است.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام یکی از خواسته‌های مهم ورزشکاران شهرستان تویسرکان و متولیان این حوزه است است، طرح‌هایی که برخی از آن‌ها حدود ۲ دهه از شروع عملیات اجرایی آنها می گذرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این باره گفت: ۲۱۰ میلیارد ریال به برکت سفر رییس جمهوری به استان همدان برای تکمیل چند طرح مهم نیمه تمام تویسرکان اختصاص یافت.

علی حقیقی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: ۹۰ میلیارد ریال سهم زمین چمن سرکان، ۶۰ میلیارد ریال سهم سالن باستانی، ۱۰ میلیارد ریال برای زمین چمن فرسفج و ۵۰ میلیارد ریال نیز سهم مجموعه ورزشی بانوان از این بودجه اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اولویت‌های عمرانی ورزش تویسرکان، خاطرنشان کرد: تکمیل سالن باستانی، آغاز فاز سوم مجموعه ورزشی بانوان، تکمیل خوابگاه ورزشکاران از مهمترین اولویت‌های عمرانی دستگاه ورزش در تکمیل طرح‌های شهرستان تویسرکان است.

حقیقی با اشاره به خریداری زمین چمن مصنوعی برای فرسفج و شهرسرکان گفت: زمین سرکان ۷۰ درصد و زمین فرسفج ۸۵ درصد فیزیکی دارند و چمن‌ها برای نصب در این ۲ زمین خریداری شده و تا پایان امسال بهره برداری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان همچنین با اشاره به کمک مالی به هیات‌های ورزشی بیان داشت: همچنین با پیگیری‌های محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی و مساعدت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان یکصد میلیون تومان اعتبار به هیات‌های ورزشی این شهرستان اختصاص یافت.

وی با تاکید بر نظارت بر عملکرد بهره برداران اماکن ورزشی در سطح استان گفت: بازدید از اماکن ورزشی واگذار شده به بهره برداران یکی از مهمترین برنامه‌های دستگاه ورزش در سفرهای شهرستانی است و براین اساس از سالن دو هزار نفری الغدیر، استخر مجموعه ورزشی بانوان، ورزشگاه شهید هرمزی و چند مجموعه دیگر تویسرکان سرکشی شد و به یکی از بهره برداران تذکر دادیم.

وی یادآور شد: در سلامت و تامین رفاه ورزشکاران با هیچ فردی تعارف نداریم و در مرحله نخست به مجموعه‌ها اخطار داده می‌شود و اگر در مراحل بعدی تخلفات ادامه یابد، تعطیلی و جلوگیری از فعالیت ورزشی برای صنف متخلف تعیین می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha