دیالو: رونالدو برای امباپه همه چیز است

تهران- ایرنا- عبدو دیالو بازیکن سابق پاری سن ژرمن قبل از اینکه فرانسه در فینال جام جهانی به مصاف آرژانتین برود، میزان علاقه کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو را فاش کرد.

به گزارش ایرنا، پیش از فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین تیم‌های فرانسه و آرژانتین در روز یکشنبه، عبدو دیالو که سه سال را با امباپه در پاری سن ژرمن گذراند، نظرات هم تیمی سابق خود را در مورد بحث مسی و رونالدو فاش کرد. این مدافع مدعی شد که رونالدو برای امباپه همه چیز است و او می‌تواند حداقل یک ساعت در مورد ستاره پرتغالی صحبت کند.

تصاویر منتشر شده از کودکی کیلیان امباپه و صحبت‌های او در سال‌های اخیر نشانگر علاقه او به رونالدو و دوران حرفه‌ای پر افتخار این بازیکن است.

دیالو در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: کریستیانو رونالدو به معنای واقعی کلمه برای کیلیان امباپه همه چیز است. اگر شما از لیونل مسی برابر رونالدو نام ببرید، امباپه حداقل یک ساعت با شما بحث و از این ستاره پرتغالی صحبت خواهد کرد. از نظر او، کریستیانو واقعا دست نیافتنی است.

دیالو: رونالدو برای امباپه همه چیز است

این گفتگو در حالی مطرح می‌شود که ستاره فرانسوی یکشنبه در ورزشگاه لوسیل با یکی از بزرگان تاریخ و هم تیمی فعلی خود یعنی لیونل مسی روبرو خواهد شد و این آخرین شانس مسی برای قهرمانی در جام جهانی خواهد بود. در حال حاضر مقایسه‌هایی بین مسی و امباپه صورت گرفته است که هر دو در قطر پنج گل به ثمر رسانده‌اند و در طول تورنمنت تاثیرگذار بوده‌اند.

دیالو: رونالدو برای امباپه همه چیز است

در حالی که فرانسه در دومین فینال متوالی خود در جام جهانی بازی می کند که امباپه امیدوار است بتواند با فرانسه به سومین کشوری در تاریخ مسابقات تبدیل شوند که توانسته‌اند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha