سرپرست فرمانداری مهاباد: واقعیت‌های جامعه را برای مردم بیان کنیم

مهاباد - ایرنا - سرپرست جدید فرمانداری ویژه مهاباد گفت: در دولت سیزدهم که مردم در محور اصلی برنامه‌ها قرار دارند، باید واقعیت‌های موجود جامعه را برای آنان بیان کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن عباسی روز شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران سابق و جدید مهاباد اظهار کرد: یکی از افتخارات مهم دولت سیزدهم، مردمی بودن آن است و مسوولان در این دولت باید واقعیت جامعه هم از لحاظ مشکلات و گرفتاری‌ها و هم ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود را برای مردم که محور اصلی این دولت هستند، بیان کنند.

وی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان علیه کشورمان افزود: دشمنان با ترفندهای خاص هر بار شعارهای پوشالی حمایت از کُرد، بلوچ و دیگر اقوام ایرانی را مطرح می‌کنند اما تحریم‌ها نشان داد که آنان سعادت هیچ قومی را نمی‌خواهند و تنها به دنبال پیشبرد نقشه شوم خود هستند.

سرپرست جدید فرمانداری مهاباد با اشاره به برنامه‌های جدید خود در این شهرستان گفت: یکی از برنامه‌های مهم پیگیری و تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی است که در این سفرها نیازمندی‌ها و مشکلات بیان شده و راهکارهای مناسب برای آن تدبیر شده است.
وی اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های مهم انجام و ارائه خدمات متوازن در تمامی مناطق شهرستان است که در این راه باید مناطق کم‌برخوردار در اولویت قرار گیرند.
عباسی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه انجام شده، یکی از مشکلات مهاباد وجود صنوف آلاینده در محدوده شهر است که انتقال آنها به شهرک صنفی کاوه یکی از برنامه‌های اولویت دار خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات مدیران خدمت به مردم است، تاکید کرد: در این راه مدیران به راهنمایی و همراهی مردم نیازمند هستند و اگر این پل ارتباطی بین مردم و مسوولان ایجاد شود، مشکلات با آسیب کمتری رفع خواهد شد.

مدیران باید دیندار و متعهد باشند

امام جمعه مهاباد نیز با اشاره به ویژگی‌های مسوول دولت اسلامی گفت: توازع و فروتنی در کنار خیرخواهی برای مردم از جمله اخلاق مورد انتظار از یک مسوول در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در این نظام مدیران باید دیندار و متعهد باشند.

سرپرست فرمانداری مهاباد: واقعیت‌های جامعه را برای مردم بیان کنیم

ماموستا عبدالسلام امامی ضمن قدردانی از تلاش‌های فرماندار سابق این شهرستان اظهار کرد: روزهای سختی در دوره مدیریت ایشان با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌های اجرایی و همچنین مشارکت مردم با سربلندی و سرافرازی طی شد.

وی افزود: خدمت به مردم در جایگاهی باید اساس مدیریت مسوولان باشد تا ضمن رضایت خلق خداوند سعادت اخروی نیز برای همگان حاصل شود.

جهادی عملی کردن باید در اولویت باشد

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) سپاه مهاباد نیز روحیه جهادی و مردمی بودن را از الزامات هر مسوولیتی در جامعه اسلامی دانست و گفت: امروز راه حل اصلی کمک به حل مشکلات کشور، وحدت ملی، تلاش و یکدلی و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است و مدیران باید جهادی عملی کردن را باید در اولویت قرار دهند.

سرهنگ نوروزی تاکید کرد: خدمت به مردم در جمهوری اسلامی یک ارزش محسوب شده و مسوولان نهایت تلاش خود را در این زمینه بکارگیری خواهند کرد.
در ادامه جلسه شورای اداری مهاباد، امیر قادری فرماندار سابق این شهرستان نیز از همراهی و همدلی مردم و مسوولان در دوران مسوولیتش قدردانی کرد و گفت: در این مدت ارتباط بسیاری خوبی با مردم، هنرمندان، روحانیون و معتمدان این شهر داشتم.

مراسم تکریم و معرفه فرماندار ویژه مهاباد روز شنبه با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی برگزار و «حسن عباسی» به عنوان سرپرست جدید این فرمانداری معرفی شد، در این مراسم از خدمات امیر قادری فرماندار سابق این شهرستان که از دی‌ماه سال گذشته عهده دار این مسوولیت بود تقدیر بعمل آمد.

سرپرست فرمانداری مهاباد: واقعیت‌های جامعه را برای مردم بیان کنیم

حسن عباسی سرپرست جدید فرمانداری مهاباد از چهره‌های شناخته شده استان آذربایجان غربی است که سابقه بیش از هشت سال فرمانداری بوکان را در فاصله سال های ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳ در کارنامه دارد.

شهرستان مهاباد از شهرستان‌های جنوبی مهم آذربایجان غربی است که بیش از ۲۶۰ هزارنفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha