شرکت‌های دانش بنیان و فناور در بوشهر صاحب زمین می شوند

بوشهر_ ایرنا_ استاندار بوشهر گفت: با پایان یافتن تسطیح و زیرسازی اراضی تا پایان سال جاری، به شرکت های دانش بنیان و فناور زمین اختصاص می باید.

به گزارش ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در نشست با نخبگان و جوانان خلاق و فناور در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: در سالی که مزین به نام سال تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین توسط رهبر معظم انقلاب شده است، حمایت های لازم در بستر قانونی از شرکت های دانش بنیان انجام می شود.

وی افزود: در این زمینه، تسطیح و زیرسازی بخشی از اراضی برای تحویل به شرکت های دانش بنیان در دستور کار مدیریت استان قرار گرفته است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار و تولید ثروت را از طریق حمایت از شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فن آوری در استان به عنوان یک اولویت پیگیری می کنیم.

محمدی زاده ادامه داد: تجربه استفاده از شیوه های دانش بنیان در عرصه آبزیان در استان بوشهر، سبب افزایش چند برابری تولید و اشتغال در استان شده که از این شیوه می توان در سایر حوزه ها و متناسب با ظرفیت های استان استفاده کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون شرایط لازم در ابعاد نرم افزاری و سخت افزاری برای شروع بکار شرکت های دانش بنیان در استان بوشهر وجود دارد و حمایت های ویژه ای برای ورود جوانان خلاق و ایده پرداز در استان در قالب عضویت در این شرکت ها انجام می دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha