۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 84972867
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ قبضه سلاح جنگی در آشخانه کشف شد

۲۶ آذر ۱۴۰۱، ۱۹:۰۰
کد خبر: 84972867
۲ قبضه سلاح جنگی در آشخانه کشف شد

بجنورد-ایرنا- معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی از کشف ۲ قبضه سلاح جنگی در عملیات پلیس اطلاعات این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سجاد نامور روز شنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این سومین مورد از کشف سلاح در استان است.

وی خاطرنشان کرد: پیش از این ۱۱ قبضه سلاح جنگی در مانه و سملقان و ۶ قبضه سلاح در بجنورد کشف شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: این سلاح ها برای استفاده در اغتشاشات و ایجاد ناامنی در جامعه در حال انتقال به استان بود که کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: در مورد اخیر با اطلاع از اینکه فردی اقدام به حمل سلاح و مهمات جنگی توسط یک دستگاه خودروی سواری در سطح محورهای مواصلاتی شهر آشخانه می کند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

نامور با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل دقیق تردد این خودرو را شناسایی کنند افزود: خودروی مورد نظر با هماهنگی انجام شده متوقف و به مقر انتظامی منتقل شد.

وی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۲ قبضه سلاح جنگی (برنو) را کشف کردند، یادآور شد: در روند رسیدگی به این پرونده یک نفر متهم دستگیر شد.

معاون اجتماعی و فرهنگی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروی متهم نیز به پارکینگ منتقل شد.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت این استان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha