کارناوال آرژانتینی‌ها در شب فینال؛ سرود قهرمانی با پرچم ال‌دیه‌گو

دوحه-ایرنا- هواداران آرژانتین با پرچم بزرگی که عکس مارادونا روی آن نقش بسته بود، امشب در دوحه و در فاصله کمتر از 24 ساعت تا فینال، سرود قهرمانی جام‌جهانی خواندند.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به دوحه، جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر فرداشب با برگزاری فینال بین تیم‌های آرژانتین و فرانسه به خط پایان می‌رسد و از قهرمان جام شماره ۲۲ رونمایی می‌شود.

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت تا آغاز بازی فینال، کری خوانی هواداران دو تیم فینالیست، امشب در دوحه به اوج رسیده است، در این بین آرژانتینی‌ها پرشورتر ظاهر شده‌اند و بازار سنتی سوق واقف دوحه را که تبدیل به محل اصلی تجمع هواداران شده است، به تسخیر خودشان درآورده‌اند.

کارناوال آرژانتینی‌ها در شب فینال؛ سرود قهرمانی با پرچم ال‌دیه‌گو

هواداران آرژانتین که در کنار مراکشی‌ها پرشورترین تماشاگران حاضر در قطر هستند، امشب با راه انداختن یک کارناوال بزرگ در بازار سوق واقف، سرود قهرمانی خواندند.

در این کارناوال پرشور هواداران عرب آرژانتین و سایر مهاجران حاضر در قطر هم در کنار آرژانتینی‌هایی که به دوحه آمده اند، حضور پررنگی دارند. نکته قابل توجه این کاروان، پرچم بزرگی با عکس دیگومارادونای فقید بود که کاپ قهرمانی جام ۱۹۸۶ مکزیک را به دست گرفته است.

کارناوال آرژانتینی‌ها در شب فینال؛ سرود قهرمانی با پرچم ال‌دیه‌گو

آخرین قهرمانی آلبی سلسته در جام‌جهانی به همان مسابقات بر می‌گردد و عکس مارادونا آخرین خاطره آنها از کاپ قهرمانی است.حالا پس از ۳۶ سال قرار است در فینال فردا، آرژانتینی‌ها برای شکستن طلسم ۳۶ ساله قدم آخر را بردارند.

لیونل مسی فوق ستاره آلبی سلسته که فرداشب مقابل فرانسه برای آخرین بار در جام‌جهانی به میدان می‌رود، امیدوار است که برخلاف سال جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل که آنها در یک قدمی جام با شکست در فینال برابر آلمان از رسیدن به قهرمانی بازماندند، این بار او و سایر بازیکنان این تیم بتوانند جام را به بوینوس آیرس ببرند.

البته مسی و یارانش حریف سرسختی به نام فرانسه پیش رو دارند که به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در دومین فینال متوالی هم می‌خواهد موفق شود و دومین جام متوالی را به پاریس ببرد.باید به انتظار فردا شب نشست و دید پس از سوت پایان سیمون مارسینیاک لهستانی چه کسی جام را در استادیوم لوسیل بالای سر می‌برد، مسی یا لوریس؟

هواداران آرژانتین می‌گویند کاپیتانی که جام قهرمانی را فردا شب بالای سر می‌برد، مسی است و آنها از همین امشب برای جشن قهرمانی فرداشب تمرین کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha