یکشنبه‌های تولید در آذربایجان‌غربی به هفته پنجاهم رسید

ارومیه - ایرنا - استاندار آذربایجان‌غربی برای پنجاهمین هفته متوالی از واحدهای تولیدی دارای مشکل یا نیازمند توسعه این استان در قالب طرح یکشنبه‌های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بازدید کرد، طرحی که تاکنون ۱۳۰ مصوبه به نتیجه رسیده در حمایت از واحدهای تولیدی و اشتغالزای استان داشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدصادق معتمدیان یکشنبه این هفته هم نظیر پنجاه هفته قبل در یکسال گذشته، با همراهی معاون اقتصادی خود و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط به بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی رفت تا ضمن شنیدن مشکلات مدیران آنها، دستورهای لازم را برای رفع مشکل یا اجرای طرح توسعه صادر کند.

این هفته شرکت‌های تولیدی کیهان دارو (تولید کننده دارو) همچنین مرغ سالم مورد بازدید استاندار آذربایجان‌غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط قرار گرفت.

یکشنبه‌های تولید در آذربایجان‌غربی به هفته ۵۰ ام رسید/ اجرای کامل حدود ۱۳۰ مصوبه 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید از اجرایی شدن حدود ۵۵ درصد مصوبات یکشنبه‌های حمایت از تولید در استان خبر داد و گفت: بیش از ۲۳۰ مصوبه در راستای کمک به واحدهای تولیدی مورد بازدید قرار گرفته در استان به تصویب رسیده که بخش مهمی از آنها اجرایی شده است.

جواد کرمی اضافه کرد: ۵۰ یکشنبه حمایت از تولید در آذربایجان غربی با حضور استاندار و مسوولان استانی برگزار شده که نقش مهمی در رفع مشکلات واحدهای تولیدی داشته است.

طرح یکشنبه‌های تولید از آذر ماه سال گذشته به ابتکار محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی طرح ریزی و اجرای شد و همچنان ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha