۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 84973438
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

گردانهای القسام: اسرائیل دست از پا خطا کند؛ پاسخ می دهیم

تهران- ایرنا- سخنگوی گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که جوانان کرانه باختری و قدس اشغالی کابوس ترسناک برای اشغالگران هستند و اگر رژیم اسرائیل درباره غزه دست از پا خطا کند؛ پاسخ آن را خواهد دید.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان های شهید عزالدین القسام امروز یکشنبه در اظهاراتی گفت: ما در مقابل نبرد موجودیتی و حق و تاریخ و آینده قرار داریم و پیروزی نزدیک است.

وی تاکید کرد که تهدیدات رژیم اشغالگر و سران آن علیه مسجد الاقصی خطرناک است و ملت فلسطین و امت اسلامی باید برای محافظت از آن بشتابند.

ابوعبیده در ادامه درخصوص نوار غزه نیز گفت که اگر دشمن هرگونه حماقتی در غزه مرتکب شود؛ با پاسخ ما مواجه خواهد شد.

سخنگوی نظامی گردان های شهید عزالدین القسام گفت: ما جوانان کرانه باختری، قدس و اراضی اشغالی کابوس ترسناکی برای اشغالگران هستیم.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha