۲۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 84973564
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

فعالان رسانه‌ای میامی بسته‌ پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی ارایه کنند

شاهرود - ایرنا - رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی گفت: فعالان رسانه‌ای بسته‌های پیشنهادی در حوزه‌های مختلف فرهنگی را برای طرح در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارایه دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدعلی موسوی روز یکشنبه در نخستین نشست هم‌اندیشی با فعالان رسانه‌ای میامی که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، افزود: یکی از نشست‌های مهم شهرستان شورای فرهنگ عمومی با دبیری این اداره است که در ارتقای فرهنگ نقش موثری دارد.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای با در نظر گرفتن اخلاق حرفه‌ای و مطالبه‌گری پیگیر مشکلات و دغدغه‌های مردم باشند، ابراز کرد: خبرنگاران باید به عنوان یک تکیه‌گاه در کنار مردم نقش بی بدیل خود را به نمایش بگذارند.

موسوی به اهمیت فضای مجازی در جامعه و ارتقای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: استفاده دقیق و درست از این ظرفیت می‌تواند در توسعه و پیشرفت شهر نقش به سزایی داشته باشد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میامی ادامه داد: یکی از وظایف اصلی این اداره ارتقای آگاهی عمومی بر پایه فرهنگ ایرانی اسلامی است.

فعالان رسانه‌ای بسته‌ پیشنهادی به شورای فرهنگ عمومی ارایه دهند

وی آگاهی بخشی و ارتقای فرهنگ عمومی را از وظایف مشترک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه دانست و افزود: در نظر گرفتن منافع عمومی مهمترین اصل برای فعالیت‌های خبری است.

موسوی با اشاره به اینکه در حال به‌روزرسانی بانک اطلاعاتی فعالان رسانه‌ای هستیم، تصریح کرد: به‌زودی در خصوص وب گاه‌هایی(سایت) که مجوز فعالیت ندارند، اقدام قانونی می‌شود.

شهرستان میامی دارای ۲ بخش مرکزی و کالپوش است و با حدود ۴٠ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha