ششمین نمایشگاه نفت‌، گاز ، پالایش و پتروشیمی در عسلویه آغاز به کار کرد

بوشهر_ ایرنا _ با حضور ۱۶۰ شرکت ایرانی، ششمین نمایشگاه ساخت داخل در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی در عسلویه آغاز به کار کرد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس روز دوشنبه در حاشیه افتتاح ششمین نمایشگاه نفت‌، گاز ، پالایش و پتروشیمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در این نمایشگاه، ۱۶۰ شرکت تولیدی فعال از دانشگاه ها و پارک های علم و فن آوری کشور با رویکردی دانش بنیان به مدت سه روز آخرین دست آوردهای خود را به معرض نمایش می گذارند.

وی افزود: مجریان برگزاری این نمایشگاه، ۲ شرکت فعال پارک علم و فن آوری خلیج فارس ( استان بوشهر) هستند.

ابوالحسن رزمی نیا، تصریح کرد: این نمایشگاه از این حیث که بازار واقعی و بدون واسطه برای عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان است حائز اهمیت بوده و به عنوان یک میعادگاه زمینه ارتباط گیری مستقیم با صنعت را فراهم می سازد.

وی عنوان کرد: از دیگر مزایای این نمایشگاه این است که نیازهای صنایع مستقر در پارس جنوبی را فراهم و میزان وابستگی این صنایع به خارج از کشور را رفع می کند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس یادآور شد: بررسی کارنامه این شرکت ها نشان می دهد که ۶۰ درصد از محصولات تولیدی این شرکت ها، به خارج از کشور صادر می شود.

رزمی نیا ادامه داد: در این نمایشگاه تولیدات این شرکت ها در حوزه ‌های حفاظت محیط زیست، مواد شیمیایی، محصولات الکترونیکی دقیق، فیلترهای صنعتی، آب‌شیرین‌کن، ابزار دقیق، مکانیک، هواساز و الکترونیک به معرض نمایش گذاشته می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha