۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۲
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84974219
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه گنبدکاووس: ابعاد جنگ ترکیبی دشمن برای مردم تبیین شود

گنبدکاووس - ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی برلزوم تبیین ابعاد گوناگون این جنگ برای اقشار مختلف مردم تاکید کرد و گفت: مردم و افکار عمومی باید نسبت به اهداف، برنامه‌ها و ابزارهای استکبار جهانی در این جنگ آگاه و اقناع شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمود ترابی روز دوشنبه در جلسات هفتگی "جهاد تبیین" ستاد نمازجمعه گنبدکاووس گفت: در حوادث و اغتشاشات اخیر اگرچه به ظاهر نظام حالت دفاعی داشت اما در باطن حمله‌کننده به دشمنان و اهداف استکباری آنها بود.

وی افزود: دعوای استکبار جهانی با نظام اسلامی ما بر سر بندگی خداست که با پیروزی انقلاب به رهبری امام راحل آغاز شد و همچنان ادامه دارد، بنابراین دنیای غرب با تجسم هواپرستی خود، همواره با ما درحال جنگ هستند تا ملت و جوانان ما هم دنبال هواپرستی باشند.

حجت الاسلام ترابی اضافه کرد: در حوادث اخیر هم استکبار جهانی برای تحقق اهداف پلید خود بنام آزادی و حقوق زنان، از ابراز بانوان استفاده کرد، درحالی که در فرانسه که به اصطلاح مهد تمدن است، بخش زیادی از فرزندان متولد شده در این کشور، حاصل روابط نامشروع هستند.

وی ادامه داد: استکبار جهانی بت پرستی مدرن را تبلیغ می‌کند و هرچه را که مقابل هواپرستی قرار گیرد حذف می‌کنند بنابراین بانوان و دختران جامعه اسلامی ما باید مراقب این توطئه دشمنان با ترویج برهنگی باشند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین بابیان اینکه اعتراض با اغتشاش و خشونت تفاوت دارد، گفت: استکبار جهانی در این حوادث امنیت ما را هدف گرفته بود و ابزار خشونت و استفاده از ادبیات رکیک را از سوی نیروهایش ترویج می‌کرد.

حجت الاسلام ترابی افزود: قاطبه مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی با این توطئه دشمنان همراهی نکردند و همین همراهی نکردن آنها مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی بود.

حجت الاسلام ترابی همچنین با تسلیت ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلامی حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: بهترین ویژگی بانوان از نگاه این بانوی بزرگ آن است که زن مسلمان باید به گونه ای عمل کند تا نگاه نامحرم به او نیفتد.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

هدف دشمن مشروعیت بخشیدن به اقدامات اغتشاش‌گران است

همراهی خودی‌ها با دشمن در اغتشاشات اخیر اقدامی زشت و غیرقابل دفاع بود

امام جمعه گنبدکاووس: روحیه ایثار و فداکاری مهمترین دستاورد فرهنگی انقلاب است

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha