۴۲۰ فرهنگی سبزواری دوره‌های دانش‌افزایی را گذراندند

سبزوار- ایرنا- معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: بیش از ۴۲۰ معلم دوران ابتدایی سبزوار با شرکت در کارگاه‌های آموزشی این دوره (قطب شهید فرومندی) که با هدف توانمندسازی، دانش‌افزایی و کسب مهارت بیشتر برگزار شد، آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

اشرف باغانی روز شنبه در جریان بازدید از کارگاه های دانش افزایی معلمان سبزوار به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کارگاههای دانش افزایی در قالب ۱۲ کارگاه با عنوان های مورد نیاز از سوی مدرسان برتر در زمینه دروس ریاضی، فارسی و علوم، ارزشیابی کیفی توصیفی، ارتقای سواد قرآنی، درس پژوهی، طرح جابر، سواد دیجیتال و تولید محتوای اکترونیکی، تکالیف مهارت محور، ذوق خواندن و زیبا نویسی برپا شد.

وی افزود: یکی از مهمترین ماموریت ها و سیاست های حوزه معاونت آموزش بنیادین وزارتخانه، استان و شهرستان در شرایط کنونی، توجه به کیفیت بخشی فرآیندهای آموزشی و ارتقای سطح کیفی یادگیری معلمان است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار گفت: رسالت اصلی در سال تحصیلی جدید، ارتقای توانمندی و صلاحیت حرفه ای معلمان است که برای تحقق این امر مهم و تقویت مدرسان آینده، تلاش می شود در هر مدرسه یک کارگاه آموزشی و یک مرکز مهارت آمورش تخصصی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه پیشرفت جامعه به توسعه آموزش پرورش گره خورده است، گفت: مدرسه مهمترین سازمان در مسیر پرورش نیروی انسانی کارآمد محسوب می شود که یکی از راهکارهای دستیابی به آن وجود معلمان شایسته و توانمند است.

۵۹ هزار دانش‌آموز در ۲۸۹ مدرسه سبزوار درس می خوانند که حدود ۳۳ هزار تن آنان، دانش آموز مقطع ابتدایی هستند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha