حاتمی: هیچ تیمی در لیگ بسکتبال حاشیه امنیت ندارد/ مصدومیت پری‌پتی و جمشیدی جدی نیست

تهران- ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: روند لیگ و شرایط تیم‌ها به گونه‌ای است که به هیچ عنوان نمی‌توان تیمی را در حاشیه امنیت دید و این از جذابیت‌های لیگ امسال است.

مهران حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تصریح کرد: وضعیت لیگ امسال به گونه‌ای است که شاهد اتفاقات و نتایج قابل توجهی بودیم و حتی تیم‌های بالای جدول بازی را به تیم‌های پائین‌جدول واگذار کرده‌اند.

وی ادامه داد: با این شرایط هیچ تیمی در حاشیه امنیت نیست و از الان نمی‌توان آینده این لیگ را پیش‌بینی کرد. هر بازی برای خود مهم بوده و نتیجه‌ای که رقم می‌خورد در شرایط تیم و لیگ تاثیرگذار خواهد بود و با این وضعیت باید گفت لیگ امسال جذابیت‌های خاص خود را دارد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد: فاصله تیم‌ها به هم بسیار نزدیک است،‌ خوشبختانه با توجه به مشکلات و مصدومیت‌هایی که داشتیم با تلاش تیمی و بچه‌ها روند صعودی شهرداری گرگان همچنان ادامه داد و از وضعیت موجود راضی هستم.

حاتمی در مورد رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا گفت: این رقابت‌ها برای ما بسیار مهم است و سختی‌هایی هم خواهد داشت چرا که باید از گرگان به تهران آمده و بعد به کشورهایی مانند لبنان، عراق یا سوریه سفر کنیم که این مساله نیازمند شرایط خاص است اما به دنبال آن هستیم شایستگی‌هایمان را در این میدان نیز ثابت کنیم.

وی در خصوص حمایت‌های شهرداری گرگان و مسئولان استانی از این تیم تاکید کرد: در این خصوص صحبت مطرح نشده اما مسئولان استان همواره از تیم بسکتبال شهرداری گرگان حمایت کرده و در مسابقات پیش رو نیز این روند را ادامه خواهند داد. البته ما دو بازیکن مصدوم هم داریم که پری‌پتی از ناحیه پا و محمد جمشیدی از ناحیه بینی با مصدومیت مواجه شده‌اند اما فعلا در تمرینات حضور داشته و باید دید شرایط در روزهای آینده به چه صورت پیش خواهد رفت.

رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا در ۲ گروه و با حضور ۲ نماینده کشورمان در شرایطی آغاز می‌شود که در گروه نخست ذوب‌آهن اصفهان (نایب قهرمان لیگ برتر ایران در فصل گذشته)،‌ فرست‌کلاب بیروت،‌ التحاد سوریه و رامله فلسطین و در گروه دوم شهرداری گرگان (قهرمان لیگ برتر ایران در فصل گذشته)‌،‌ نفت عراق، الریاضی بیروت و الکرامه سوریه قرار دارند.

از سویی دیگر شهرداری گرگان از ۱۵ بازی گذشته خود با ۲۸ امتیاز در صدر جدول لیگ ایران است و تیم‌های کاله مازندران و ذوب‌آهن اصفهان با ۲۵ و ۲۴ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha