مربی مس رفسنجان: اشتباه های مسلم داوری ۱۰ امتیاز را از تیم ما گرفت

کرمان - ایرنا - مربی مس رفسنجان با اشاره به بازی های بسیار خوب این تیم گفت: اگر اشتباهات داوری نبود اکنون جایگاه دومی لیگ برتر بودیم اما ۱۰ امتیاز در ۱۱ هفته با اشتباهات مسلم داوری از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابراهیم صادقی عصر دوشنبه در نشست خبری پس از دیدار دو تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور افزود: کادر فنی و بازیکنان باحمایت مدیرعامل باشگاه، فعالیت خود را با قدرت ادامه می دهند و امیدوارم در ادامه راه موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

وی با تقدیم این پیروزی به مردم رفسنجان و مجید زیندینی مدیرعامل باشگاه که برای این تیم زحمات زیادی کشیدند اظهار داشت: همچنین به فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان برای ساخت چنین تیم خوب و جوانی تبریک می گویم؛ مطمئنم که این تیم در ادامه راه، نتایج خیلی بهتری خواهد گرفت چون امروز کرمانی ها را تیم بسیار خوبی دیدم.

مربی مس رفسنجان گفت: راجع به بازی باید بگویم که در روزهای اخیر با توجه به شرایط و تغییرات مدیریتی این باشگاه، مشکلاتی داشتیم و مقداری تمرکز تیم ما بهم خورده بود اما با درایت محمد ربیعی طی ۲۴ ساعت گذشته توانستیم تیم را جمع کنیم و تیم ما امروز فوق العاده بازی کرد.

وی یادآور شد: بازی را بخوبی آغاز کردیم، گل زدیم و سپس تا پایان نیمه اول تیم مس کرمان توانست به بازی مسلط شود، آنان موقعیت های خوبی داشتند و ما به خوبی دفاع کردیم.

صادقی افزود: با شروع نیمه دوم و صحبت ها و نکاتی که سرمربی مس رفسنجان در بین دو نیمه به بازیکنان گفت، این نیمه را خیلی خوب آغاز کردیم، خیلی زود به بازی مسلط شدیم و موقعیتی به حریف ندادیم تا دوباره گلزنی کردیم و در نهایت توانستیم این بازی را ببریم.

وی تاکید کرد: بازی خیلی خوب و با کیفیتی بود و امیدوارم در ادامه راه بتوانیم کیفیت تیم را حفظ کنیم و این کیفیت بازی می تواند جایگاه این تیم ما را در ادامه راه ارتقا دهد.

مربی مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که وضعیت باشگاه و تغییرات مدیریتی را چطور ارزیابی می کنید؟ گفت: پس از تغییرات مدیریتی، محمدربیعی به عنوان سرمربی مس رفسنجان استعفایی تقدیم مدیریت جدید باشگاه کرد اما حسین پورمحمدی ضمن رد استعفا، با قدرت و قاطعیت از او حمایت کرد و ما هم امیدوارم که مدیریت باشگاه در ادامه راه موفق باشد.

وی ادامه داد: باشگاه مس رفسنجان طی چهار سال گذشته نتایج فوق العاده ای گرفته که در این زمینه می توان به صعود با اقتدار در سال نخست به لیگ برتر اشاره کرد. تیمی که نخستین سال صعود خود را به لیگ برتر تجربه می کرد، رتبه هشتم جدول رده بندی را به دست آورد و رتبه ششمی جام خلیج فارس را در سال دوم کسب کردیم.

تیم فوتبال مس رفسنجان عصر دوشنبه توانست در ورزشگاه شهید باهنر کرمان به تیم مس این شهر غلبه کند و به صورت موقت به جایگاه پنجمی جام خلیج فارس صعود کند و کرمانی ها نیز با ۹ امتیاز و یک پله سقوط در جایگاه چهاردهم جام خلیج فارس جای گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha