کمیته امداد استان سمنان ۳۰ هزار بسته معیشتی یلدایی تدارک دید

سمنان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: ۳۰ هزار سبد معیشتی یلدایی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد که ارزش هر بسته معیشتی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد حسین ذوالفقاری روز سه شنبه درباره طرح‌های مرتبط با کمک به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد به رسانه ها بیان کرد: در آستانه شب یلدا، بلندترین شب سال نو که نیاز است کانون گرم خانواده تقویت شود، کمک‌هایی را به صورت بسته‌های معیشتی بین نیازمندان در حال توزیع است.

وی با بیان اینکه توزیع ۳۰ هزار سبد معیشتی یلدایی بین مددجویان و نیازمندان در استان سمنان صورت گرفت، افزود: ارزش هر سبد به طور میانگین بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه این بسته‌ها در قالب طرحی موسوم به یلدای فاطمی انجام شد که نگاهی به تقارن این ایام و ایام فاطمیه با ارائه بسته‌های فرهنگی دارد، خاطرنشان کرد: این طرح با همکاری بیش از۱۶۰ مرکز نیکوکاری و کمیته امداد استان سمنان اجرا شد.

ذوالفقاری خواستار همراهی بیشتر مردم برای مشارکت در چنین طرح‌ها به صورت کمک‌های نقدی و غیرنقدی به کمیته امداد استان سمنان شد و گفت: مشارکت مردم همواره در این استان خوب بوده و کمیته امداد را کمک کرده تا بتواند خدمات بهتری را به مددجویان ارائه کند.

بسته‌های معیشتی توزیع شده در طرح یلدای فاطمی شامل گوشت، مرغ، ماهی، ماکارونی، شیرینی، شکلات، بادام زمینی، میوه، و تخمه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha