توزیع حدود ۱۴۰ تُن مرغ منجمد بین نیازمندان کردستان آغاز شد

سنندج- ایرنا- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان کردستان گفت: در آستانه شب یلدا و در قالب رزمایش جهادی، توزیع ۱۳۸ هزار و  ۷۰۰ کیلوگرم مرغ منجمد بین اقشار آسیب پذیر استان آغاز شد.

حجت الاسلام هادی حیدری کبیر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این رزمایش ۲۲۰ گروه جهادی مشارکت دارند و در سراسر استان کار توزیع را بر عهده گرفته اند.

وی افزود: برخی از این گروه های جهادی خانواده های کم بضاعت غیر تحت پوشش نهادهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی را شناسایی کرده و آنها را تحت پوشش قرار می دهند.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: گروه های ویژه‌ای در ستاد اجرایی امام خمینی (ره) کار شناسایی افراد بی بضاعت که فشار اقتصادی و معیشتی بر آنها مضاعف شده است را بر عهده دارند.

حجت الاسلام حیدری کبیر ادامه داد: همچنین بنیاد احسان در تلاش است با حمایت‌های ویژه‌ خود و با کمک گروه‌های جهادی همکار در سطح استان، نیازمندان و اقشار آسیب پذیر را شناسایی کرده و در خدمت رسانی به اقشار کم برخوردار مناطق مختلف گامی مهم و اساسی بردارد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۲ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha