التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند است

شهر ری - ایرنا - معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان تهران گفت: ظرفیت های فراوان فرهنگی و التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند و در صورت استفاده مطلوب مانع از موفقیت دشمن در رسیدن به اهدافش در ایجاد استحاله فرهنگی خواهد شد.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید کمیل موسوی روز سه شنبه در جمع عده ای از روحانیون فعال در عرصه حلقه های میانی فرهنگی در آستان مقدس شیخ صدوق افزود: دشمنان دین و ملت ایران با تلفیق هر آنچه داشته و دارند برای ایجاد استحاله فرهنگی و تشدید گسست بین نسلی سرمایه گذاری کرده و در برخی از عرصه ها با ایجاد فضای هیجانی موفقیتهای مقطعی کسب کرده اند اما در نهایت ره بجایی نخواهند برد.

وی تصریح کرد: التهابات اجتماعی چند ماه اخیر باعث شد که نیروهای فکور و خدوم عرصه فرهنگی با شناخت دقیق برای نقش بر آب کردن توطئه دشمنان و عوامل و مزدوران آنها وارد عرصه شوند و اطمینان داریم که سرانجام این مبارزه نفس گیر تحقق وعده الهی و نصرت مومنین است.

 التزام اکثریت جامعه به باورهای دینی و اخلاقی بسیار ارزشمند است

این مسئول فرهنگی ادامه داد: جلسات هم اندیشی برای تقویت شبکه های فرهنگی موجود در شهرستانهای استان تهران با هدف احصا و شناسایی ظرفیت ها و چالش های فرهنگی فراروی مسیر کنشگران این عرصه و رصد میدانی مسایل و چالش ها با هدف همگرایی برای چاره جویی برگزار شده و در همین مدت کوتاه دستاوردهایی داشته است.

وی اضافه کرد: انتظار می رود متولیان در عرصه اقتصادی و فرهنگی به صورت همگام و با اتکا بر توانمندی عظیم نیروهای انقلابی ، مانع از موج آفرینی دشمنان ایران عزیز و سلب آسایش مردم شوند.

شایان ذکر است حدود سی نفر از روحانیون شهرستانهای استان تهران در نشست یک روزه هماهنگی حلقه های میانی فرهنگی طلاب و روحانیون که در آستان شیخ صدوق برگزار شد، حضور داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha