آغاز شیرین ماجرای خِمِس و تراکتور؛ پیکان بازهم روشن نشد

تهران- ایرنا- تیم فوتبال تراکتور در اولین تجربه‌ی سرمربیگری «پاکو خمس» با یک گل پیکان را شکست داد تا تیم تهرانی برای نهمین هفته‌ی متوالی در رسیدن به پیروزی ناکام بماند.

به گزارش عصر سه‌شنبه ایرنا، تیم‌های فوتبال پیکان تهران و تراکتور تبریز از ساعت ۱۵ در هفته‌ی دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که در پایان پرشورهای تبریزی با یک گل به برتری دست یافتند.

پاکو خمس در اولین تجربه‌ی سرمربیگری روی نیمکت تراکتور تیمش را با تفکرات هجومی روانه‌ی زمین کرد. آنها پیش از پایان نیمه‌ی نخست و در دومین دقیقه‌ی تلف شده به گل سه امتیازی دست یافتند. ارسال ریکاردو آلوز به محوطه‌ی جریمه با ضربه‌ی سر هوشمندانه محمد حسینی همراه شد و در ادامه محمدرضا عباسی توپ را در دهانه‌ی دروازه به گل تبدیل کرد.

در نیمه‌ی دوم شاگردان مجتبی حسینی برای جبران گل خورده جلو آمدند و صاحب فرصت‌های خوبی هم شدند ولی بی‌دقتی مهاجمان این تیم و درخشش محمدرضا اخباری مانع از فروپاشی دروازه‌ی تیم تبریزی شد تا خمس به اولین پیروزی خود دست پیدا کند.

تراکتور پس از یک باخت و یک تساوی با ثبت پنجمین پیروزی خود در این فصل ۱۸ امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی ایستاد. پیکان هم با تجربه کردن نهمین هفته‌ی بدون پیروزی به روند ناامیدکننده‌اش ادامه داد و با ۱۲ امتیاز در پله‌ی دوازدهم ایستاد و فاصله‌اش با قعر به سه امتیاز رسید.

ترکیب اولیه تراکتور:

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی، ریکاردو آلوز، رضا اسدی، گوستاوو، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده

ترکیب اولیه پیکان:

فرهاد مجدکرمانشاهی، سامان فلاح، امیر شبانی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، محمدحسین فلاح، غلامرضا ثابت‌ایمانی، مجتبی حق‌دوست، محمدمهدی لطفی، شرزود تمیروف و ساسان حسینی.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha