صباغیان: دلیل مشکلات اقتصادی، موازی‌کاری متولیان است

یزد- ایرنا- نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ریشه بخش عمده مشکلات اقتصادی کشور ناشی از موازی‌کاری دستگاه‌های متولی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا صباغیان بافقی روز سه‌شنبه در جمع مردم در مسجد حضرت امام حسین (ع) مهریز یزد افزود: تمامی برنامه‌های ریزی‌ ها و فعالیت‌های اقتصادی مردم باید با تمرکز بیشتر صورت گیرد.

وی ادامه داد: اینکه در امور اقتصادی و معیشتی که مشکل اصلی مردم و کشور است دستگاه‌های مختلف به صورت موازی‌ کار می‌کنند موجب افزایش مشکلات شده است.

نماینده مردم مهریز، بافق، بهاباد، خاتم، مروست و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر در امور اقتصادی در کشور دارای یک هماهنگی و تمرکز باشیم قطعا نظارت بر آنها افزایش می‌یابد.

صباغیان بیان کرد: تمرکز دستگاه‌های اقتصادی باعث می‌شود در قبال عملکرد خود بیشتر پاسخگو باشند و این نقش مهمی در پیشگیری از مشکلات و موجب رفاه حال مردم است ، تا در امور مهم اقتصادی در کشور دارای یک تمرکز نباشیم قطعا مشکلات وجود دارد و باید برای برون رفت از وضعیت موجود اقدام شود.

صباغیان: دلیل مشکلات اقتصادی، موازی‌کاری متولیان است

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کار اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ۲ بخش قانونگذاری و همچنین نظارت عالیه بر امور است.

صباغیان گفت: تا کار نظارت بعد از قانونگذاری درست و همیشگی در کشور محقق نشود شاهد برخی از مشکلات اقتصادی هستیم و باید این موضوع حل و فصل شود.

وی بیان کرد: مردم همواره در ۴۳ سال گذشته در خدمت نظام و کشور بوده‌اند و امروزه باید همه مسئولان وقت و انرژی خود را صرف حل مسایل کنند.

در این نشست به سوالات مردم شهرستان مهریز در حوزه‌های فرهنگی، عمرانی و اقتصادی پاسخ داده شد.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha