۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۶
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84976115
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قنبرزاده: نامی برای هدایت تیم ملی در هیئت رئیسه مطرح نشده است

تهران- ایرنا- نایب‌ رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: نام هیچ گزینه‌ای برای حضور روی نیمکت تیم ملی در هیئت رئیسه فدراسیون مطرح نشده است.

به گزارش ایرنا، «منصور قنبرزاده» در پایان شهرآورد پایتخت که با تساوی دو بر دو همراه شد در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: اقدامات خوبی از سوی امور بین‌الملل فوتبال انجام شده است تا مطالبات ما از فیفا از طریق فرآیندی پرداخت شود.

وی افزود: رقم دقیق مطالبات فدراسیون فوتبال را از سوی فیفا نمی‌دانم اما فکر می‌کنم رقم قابل توجهی باشد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: از رقم دقیق مطالبات مارک ویلموتس اطلاع دقیقی ندارم و چون در جریان آن نیستم نمی‌توانم حرفی درباره پول سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران بزنم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره گزینه‌های نیمکت تیم ملی که از سوی رئیس فدراسیون مطرح شد، اعلام کرد: این موضوع در هیئت رئیسه مطرح نشده است.

نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مخالف ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی است؟ گفت: جلسه‌ای تشکیل نشده است که کسی بخواهد برای ادامه حضور وی موافقت یا مخالفت کند.

شهرآورد ۹۹ پایتخت، عصر امروز سه‌شنبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. گولسیانی هر دو گل پرسپولیس را به ارمغان آورد و روزبه چشمی و ارسلان مطهری هم برای استقلال گلزنی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha