پورعلی‌گنجی: استقلال مهره‌های خوبی دارد؛ باید برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم

تهران- ایرنا- مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: استقلال مهره‌های خوب زیادی دارد و با این وجود توانستیم برابر این تیم بازی مناسبی ارائه کنیم.

به گزارش ایرنا، مرتضی پورعلی‌گنجی در پایان شهرآورد پایتخت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: بازی زیبا بود و پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. پاس‌های زیادی به هم دادیم و با این همه مهره‌ای که استقلال داشت، توانستیم حداقل نتیجه که مساوی بود را بگیریم. فکر می‌کنم می‌توانستیم ببریم.

وی در مورد غیبت یورگن لوکادیا گفت: او مشکل خانوادگی داشت. به هر حال همه بازیکنان برای تیم خوب و مثبت هستند و ما نتوانستیم لوکادیا را داشته باشیم و امیدوارم بتوانیم برای بازی‌های بعدی از او بهره ببریم.

پورعلی‌گنجی در مورد اولین حضورش در دربی نیز گفت: حس خوبی است و ناراحتم که هواداران را کنارمان نداریم. امیدوارم دربی بعدی هواداران باشند و حمایت کنند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و امیدوارم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم.

پورعلی‌گنجی در خصوص شرایط تیم ملی نیز بیان کرد: باید برای جام ملت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. در مورد گذشته نمی‌توانیم صحبت کنیم. ما در یکسری از جزئیات نتوانستیم برنده باشیم. باید زیرساخت‌مان را درست کنیم و با دعوت جوانان خوب به تیم ملی، در آینده نتیجه بگیریم.

شهرآورد ۹۹ پایتخت، عصر امروز سه‌شنبه بین تیم های استقلال و پرسپولیس با تساوی دو بر دو به اتمام رسید. گولسیانی هر دو گل پرسپولیس را به ارمغان آورد و روزبه چشمی و ارسلان مطهری هم برای استقلال گلزنی کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha