مه غلیظ تردد خودروها را در گردنه‌های خراسان شمالی کند کرد 

بجنورد-ایرنا- رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: مه غلیظ در گردنه‌های استان سبب کاهش دید افقی برای رانندگان، اختلال و کندی تردد خودروها در این مسیرها شده است. 

سرهنگ رحمان اسپیدکار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: اکنون دید افقی در گردنه های استان به ۵۰ متر کاهش یافته است از این رو رانندگان به جد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی افزود: رانندگان عبوری از گردنه امین الله در مسیر بجنورد-آشخانه، گردنه اسدلی در مسیر بجنورد-اسفراین و گردنه تنگه ترکمن در شهرستان راز و جرگلان با مه غلیظ و کاهش دید افقی روبه رو هستند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی افزود: بارش باران در تمامی محورهای استان گزارش شده که سبب لغزندگی سطح جاده ها شده است از این رو از رانندگان انتظار می رود با احتیاط برانند و از شتابزدگی خودداری کنند تا از وقوع حادثه جلوگیری شود.

سرهنگ اسپیدکار با اشاره به اینکه طرح زمستانه پلیس راه در استان در حال اجرا است افزود: نیروهای پلیس راه با آمادگی کامل نسبت به خدمات رسانی به مسافران و زائران عبوری از استان اقدام می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در طرح زمستانه به همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان اجباری است و از رانندگان انتظار می رود پیش از سفر از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل کرده و تجهیزات زمستانه به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: نیروهای پلیس راه به صورت ویژه گردنه های استان را تحت پوشش دارند.

هواشناسی خراسان شمالی برای امروز در مناطق مختلف استان جو ناپایدار و کاهش دمای هوا پیش بینی کرده است.

خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha