۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 84976407
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیکر ۶ شهید گمنام در کردستان تشییع می‌شود

۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۹:۳۳
کد خبر: 84976407
پیکر ۶ شهید گمنام در کردستان تشییع می‌شود

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان گفت: پیکر پاک ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، در سه شهر سنندج، قروه و بیجار تشییع می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا سه شنبه شب در جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهدای گمنام در کردستان با ابراز خوشحالی از معطر شدن فضای استان به عطر حضور شهدا، اظهار کرد: شهدا حقیقت محض هستند و تشییع و خاکسپاری ۶ شهید گمنام، افتخار بسیار بزرگی برای استان و دارای برکات معنوی فراوان است.

وی با بیان اینکه برگزاری مراسم تشییع باید با شکوه و درخور مقام و منزلت شهدا و مردم فرهنگی کردستان باشد، افزود: با توجه به اینکه این مراسم همزمان با سالروز شهادت دخُت نبی مکرم اسلام(ص) برگزار می‌شود باید تلاش شود برنامه به محور وحدت و همدلی در استان تبدیل شود.

استاندار کردستان ادامه داد: مردم استان از ارادتمندان اهل بیت (ع) هستند و رعایت شئون وحدت در این برنامه باید مورد توجه و موجب همدلی و وفاق در جامعه باشد.

زارعی‌کوشا با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها، ادارات و سازمان‌ها همکاری لازم را برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع شهدا داشته باشند، گفت: مردمی برگزار شدن مراسم همواره مورد تاکید است و رسانه‌ها و صداوسیما در این خصوص باید برنامه سازی و ساخت تیزرها و برنامه‌های هنرمندانه را در دستور کار داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha