۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۴:۰۷
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84976423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اولویت دولت رفع ناکارآمدی‌ها و نارضایتی‌ها است

زنجان – ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی این دولت، رفع ناکارآمدی ها و نارضایتی‌های موجود است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن افشارچی روز چهارشنبه در نشست با جمعی از نمایندگان احزاب استان با بیان اینکه مشکل معیشت ناشی از تورم است و تورم هم یک شبه به وجود نیامده است، اظهار داشت: این دولت همه تلاش خود را به کار گرفته تا سیاست‌های موجود در برخی از بخش ها را اصلاح کند که البته زمان‌بر بوده و نیازمند تعامل مدیران در سطوح مختلف است.

افشارچی با بیان اینکه ۵۰ درصد درآمدهای کشور در سال آینده از محل مالیات بر ارزش افزوده خواهد بود، اظهار کرد: ما باید خودمان را از اقتصاد نفتی مستقل کنیم تا اقتصاد کشور در برابر تکانه های شدید، مقاومت داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید با نگاه انتزاعی به مسائل با آنها برخورد کنیم، گفت: همه ما با هر سلیقه حزبی و جناحی، بر یک کشتی به نام ایران سوار هستیم بنابراین باید سعی کنیم این کشتی به سرمنزل مقصود برسد.

استاندار زنجان با اشاره به اهمیت جایگاه احزاب در کشورهای مختلف، افزود: از نظر من حزب یعنی مجموعه ای که کنشگری سیاسی داشته باشد و کرسی‌های های حکومتی را در اختیار بگیرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در برهه‌ای از زمان حزب را در کشور ما به مسلخ برده و ذبح کردند که آثار و تبعات ناخوشایندی را بر فعالیت های سیاسی و اجتماعی برجای گذاشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha