۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۲:۵۵
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 84976448
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

شهرستان املش گیلان در ۴۸ ساعت ۱۲۷ میلیمتر بارندگی داشت

رشت - ایرنا - کارشناس هواشناسی گیلان گفت: شهرستان املش طی ۴۸ ساعت گذشته با ۱۲۷ میلیمتر بیشترین بارندگی استان را به خود اختصاص داد.

سمانه نگاه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از شهرستان املش بندرانزلی با ۷۷ میلیمتر، آستارا با ۷۲ میلیمتر و فرودگاه رشت با ۳۲ میلیمتر در جایگاه بعدی بیشترین بارندگی ۴۸ ساعت گذشته را داشتند.

وی با بیان اینکه بارشها از عصر روز دوشنبه در گیلان آغاز شده و طی روز گذشته "سه‌شنبه" در بیشتر مناطق استان شدید و قابل ملاحظه بود، اضافه کرد: بارش‌ها امروز با شدت کمتر در مناطق مختلف استان ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به گزارش بارش ۱۰ سانتیمتری برف در ایستگاه هواشناسی اسب وونی و ۲۰ سانتیمتری در ایستگاه لاریخانی "قبل از دیلمان شهرستان سیاهکل" بیان داشت: هوای استان برای ۲ روز آینده ابری تا نیمه ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش بینی شده‌است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز با بیان اینکه برف ارتفاعات شهرستان های سیاهکل، رودسر، املش، ماسال، رضوانشهر و تالش سفید پوش کرده است، اضافه کرد: در این مناطق به طور میانگین تا ۲۰ سانتیمتر برف باریده‌ و هم‌اکنون نیز بارشها خفیف می‌بارد.

غلامعلی نیک‌فهم اظهار کرد: همه راه‌های گیلان باز است ضمن اینکه رانندگان برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برف گیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی بیان کرد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سئوالات مردم در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی تمامی محورهای مواصلاتی استان است.

طرح زمستانی یگان های امدادی گیلان شامل یک‌هزار و ۶۹۷ نفر از نیروهای امدادی اعم از پلیس، هلال‌احمر، اورژانس، آتش‌نشانی، راهدای و حمل و نقل جاده‌ای و امدادخودرو از ۲۳ آذرماه در این استان آغاز شده و تا ۲۰ اسفند برای خدمات رسانی به هم استانی ها و مسافران در طول محورهای جاده ای استان فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha