۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84976679
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

کاراته کا همدانی تاریخ ساز شد

۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۸:۴۳
کد خبر: 84976679
کاراته کا همدانی تاریخ ساز شد

همدان- ایرنا- دبیر هیات کاراته همدان گفت: مهدی شهگل با کسب مدال طلای آسیایی توانست نام خود را به عنوان نخستین مدال آور تاریخ کاراته استان همدان در رده سنی بزرگسالان ثبت کند.

الله کرم شهگل روز چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: هجدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان برگزار شد و مهدی شهگل توانست در بخش کومیته تیمی موفق به کسب نشان طلا شد.

وی اضافه کرد: شهگل در این مسابقات که با حضور قهرمانان آسیایی برگزار شد، توانست به عنوان نخستین ورزشکار استان همدان در تاریخ کاراته بزرگسالان به مدال قهرمانی برسد.

شهگل بیان کرد: این ملی پوش کاراته ۲ سال است که در رده سنی بزرگسالان فعالیت می‌کند و با گذشت این مدت و تلاش و تمرین‌های مداوم مزد زحماتش را گرفت.

وی ادامه داد: مهدی شهگل اولین ملی پوش تاریخ کاراته همدان نیز به شمار می‌رود که اوایل دهه ۹۰ به تیم ملی دعوت شد و حالا پس از سال‌ها تلاش توانست در رده بزرگسالان به مدال برسد.

دبیر هیات کاراته همدان افزود: این ملی پوش کاراته همدان باتوجه به رده سنی خود سال‌ها می‌تواند برای کشورمان در رده سنی بزرگسالان افتخارآفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه سال آینده بازی‌های آسیایی هانگژو چین در پیش است، گفت: حضور در این مسابقات برای شهگل حایز اهمیت است.

وی با اشاره به مراسم استقبال از این مدال آور آسیایی گفت: شنبه آینده طی مراسمی با حضور مسوولان ورزش و جامعه ورزش کاراته استان همدان از این ملی پوش مدال آور استقبال خواهیم کرد.

مهدی شهگل عضو تیم ملی و سابقه کسب مدال‌های رنگارنگ بین المللی را در کارنامه افتخارات خود دارد.

هم اکنون بیش از سه هزار کاراته کا در سطح استان همدان فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha