رییس اورژانس کشور سه طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را افتتاح کرد

شاهرود – ایرنا – سه طرح عمرانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان روز چهارشنبه با حضور رییس اورژانس کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سه طرح عمرانی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با حضور جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، ابوطالب جلالی معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود، حسین شیبانی رییس این دانشگاه و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان شاهرود افتتاح شد.

ساختمان جدید مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود به مساحت ۸۶۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و کمک خیران به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ساختمان انبار دارویی به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با ۴.۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و کمک خیران انجام شد.

رییس اورژانس کشور سه طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود را افتتاح کرد

ساختمان آزمایشگاه ژنتیک مولکولی بیمارستان امام حسین(ع) در مساحت ۱۵۰ مترمربع و با هزینه کرد ۱.۵ میلیارد تومانی خیران، راه‌اندازی و بخش آزمایشگاه پلی کلینیک تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز به مساحت ۲۲۰ مترمربع افتتاح شد.

بازدید از بخش‌های اسکوپی، درمان سرطان و رادیوتراپی از دیگر برنامه‌های سفر رییس اورژانس کشور و همراهان در شاهرود بود.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با ۵۴ هزار کیلومتر مربع مساحت، گستره زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود است. دانشکده‌های پزشکی، پرستاری و مامایی، پیراپزشکی و بهداشت، با بیش از ۲ هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی شاهرود فعال است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha