۳۰ آذر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84976894
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: اطلس آسیب‌های اجتماعی در خراسان‌شمالی تشکیل شود

بجنورد- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: اطلس آسیب‌های اجتماعی در این استان تشکیل شود و در تمامی شاخص‌ها باید نسبت به وضعیت کشور سنجیده شویم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن ناهیدی روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، بانوان و خانواده استان اظهار کرد: این استان در برخی از آسیب ها وضعیت خوبی ندارد که باید دستگاه های مسوول در این خصوص آمارهای درستی ارایه دهند تا در این خصوص برنامه ریزی درستی انجام شود.

وی افزود: همچنین محققان و پژوهشگران در این راستا باید فعالیت پژوهشی انجام دهند و علت های این پدیده را شناسایی و پیشنهادات لازم برای این چالش ها ارایه دهند.

ناهیدی بر برنامه های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: پیشگیری امری کم هزینه تر از مقابله است و باید از این راهبرد استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: مسایل اجتماعی بسیار مهم و حساس است که باید مورد توجه باشد و تمام سعی و تلاش ما بر حل این مسائل در حوزه اجتماعی باشد تا به بحران تبدیل نشوند.

وی ادامه داد: باید با ارائه طرحی ویژه آسیب های اجتماعی واکاوی شود و شاخصه های مناطق و گروه های سنی مشخص شود.

ناهیدی بر شناسایی ظرفیت ها در موضوعات فرهنگی تاکید کرد و گفت: آسیب های اجتماعی باید کنترل شوند که این نیازمند تلاش و مشارکت تمامی دستگاه ها است.

ناهیدی بر ارتقای سرمایه های اجتماعی تاکید کرد و افزود: در اجرای طرح های فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی باید از مشارکت اقشار مختلف بهره مند شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha