قاسم‌پور: شهرآورد گل داشت اما جذابیت نه/ باید از جام جهانی درس بگیریم

تهران- ایرنا- کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با اینکه شهرآورد تهران ۴ گل داشت اما چیزی از جذابیت‌های فوتبالی در آن ندیدیم.

ابراهیم قاسم‌پور عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره نودونهمین شهرآورد پایتخت که با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید، اظهار داشت: شهرآورد تهران در شرایطی برگزار شد که به دلیل برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی لیگ داخلی ما تعطیل و تیم‌ها به نوعی از کوران مسابقات دور شدند. در این شرایط طبیعی است که وضعیت تیم‌ها از حد نرمال خارج شود زیرا تیم‌ها برای بازگشت به وضعیت مطلوب نیازمند زمان و فرصت هستند و باید این صبوری را داشته باشیم.

وی ادامه داد: از برخی در مورد شهرآورد تهران جملاتی را شنیدیم که جالب بود و به شکلی خاص از این بازی تعریف می‌کردند. البته این مساله تا حدودی به سلیقه هم باز می‌گردد اما به نظر من بازی چندان دلچسبی را ندیدیم هر چند ۴ گل داشت اما نکته خاص و فنی نداشت.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: البته شهرآورد تهران معمولا دلچسب از آب در نمی‌آید چرا که حساسیت‌ها بالا و شرایط خاص است. به نظر من در بازی دیروز هر دو تیم شرایط یکسانی داشتند اما شاید زمانی که استقلال ۲ بر یک پیش افتاد این فرصت و شانس را داشت که با برد زمین بازی را ترک کند که در این امر ناموفق بود.

قاسم‌پور در واکنش به این سئوال که جام‌جهانی با آن همه جذابیت و حساسیت تا چه میزان می‌تواند به فوتبال ما کمک کند، خاطرنشان کرد: جام‌جهانی ویترینی است که شما نمایی از فوتبال را به شکلی مطلوب و کامل می‌بینید. در همین جام شاهد بودیم تیم‌هایی که با تمرکز دفاعی و آرایش منظم در زمین حاضر شده و در اجرای تفکرات هجومی خود بابرنامه بودند، چگونه موفق شده و مرحله به مرحله پیش رفتند. این جام بدون شک درس‌های بسیاری برای فوتبال خواهد داشت که امیدوارم ما هم به سهم خود بتوانیم از آن بهره ببریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha